رشت میزبان نمایش کمدی بچه های مهد کودک شبانه روزی اتل متل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش کمدی بچه های مهد کودک شبانه روزی اتل متل از شنبه ۲۷ لغایت دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۳ در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش کمدی بچه های مهد کودک شبانه روزی اتل متل از شنبه ۲۷ لغایت دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۳ در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام poster 3این خبر گفت : این نمایش به همت آموزشگاه آزاد هنری افرا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به نویسندگی و کارگردانی دانیال درخشانفر به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود : رقیه ملکی ، مریم داوودی ، سید رضا حسینی ، میلاد بیانی ، محمد رضا علیپور ، رها غلام نجات ، شکیلا حسینی و دانیال درخشانفر از بازیگران این نمایش هستند.
این مسوول گفت : داستان این نمایش در یک مهد کودک روایت می شود که جادوگری شروع به اغفال کردن بچه های آن می کند و آنان را با وعده های گوناگون به مخفی گاه خود می کشاند ، غافل از آن که نصایح مربی مهد کودک از قبل ذهن بچه ها را آماده مقابله با معجون جادوگر کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایش کمدی بچه های مهد کودک شبانه روزی اتل متل از شنبه ۲۷ لغایت دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۳ ساعت ۱۹ عصر در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.

Share