در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا:

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به حواشی خصوصی‌سازی در صومعه‌سرا پاسخ داد

اجمالی/اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان به تغییر ۶۰ مدیر در صومعه سرا اشاره کرد و گفت:از میان این ۶۰ نفر تنها سه مدیر از اقوام من بوده اند.

اجمالی/اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین میهمان بخش«کافه دیار»پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کسی نیست جز مهندس حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی و رئیس فعلی مجمع نمایندگان استان گیلان.
مهندس خصوصی ثانی در«کافه دیار»درخصوص مهمترین مباحث ملی ,استانی و شهری به اظهار نظر پرداخته اند.آنچه که در زیر مشاهده می کنید بخشی از گفتگوی ایشان با تحریریه ی دیارمیرزا است و مشروح این گفتگو در روز شنبه منتشر خواهد شد.

با ورود بنده به مجلس در صومعه سرا وحدت شکل گرفت
khososi -cafe )حمیدرضا خصوصی ثانی با بیان اینکه در صومعه سرا قریب به ۳۳ سال بین مسئولین مختلف اعم از فرماندار,امام جمعه و مسئولین شهری اختلاف وجود داشت افزود:با ورود بنده به مجلس شورای اسلامی وحدت در گوشه گوشه ی شهر حاکم شده است و امروز صومعه سرا برخلاف ۳۳ سال گذشته شهری ارام و مهیا برای خدمت به مردم است.

در ابتدا علاقه مند به تغییر مدیران نبودم
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه در ابتدا علاقه مند به تغییر مدیران نبوده است خاطرنشان کرد:در اولین روز شورای اداری شهرستان اعلام کردم که با هیچ کس خصومتی ندارم اما هیچ کس نباید تخلف کند.متاسفانه در ادارات تخلف بسیاری صورت می گرفت و این موضوع زمینه ای شد برای تغیر مدیران.
وی در ادامه افزود:در این مدت اگر مدیری با مدرک فوق دیپلم تغییر کرده است مطمئنا جایگزین او کسی با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا بوده است.مسئولین قبلی به دلیل سیاسی بازی و رفتار جناحی و داشتن رابطه با کاندیدای رقیب کار انجام نمی دانند.اما با تغییر ۶۰ مدیر در صومعه سرا آن هم در اوج بحران اقتصادی کشور خوشبختانه موفق شدیم گام های موثری برداریم و تاکنون کارهای خوبی انجام شده است.
در ایام انتخابات  به مردم قول دادم که با ۲۰ نفر از خاندان تحصیل کرده ی خود به شما خدمت خواهم کرد
khososi -cafe ) (1) حمیدرضا خصوصی ثانی به سابقه ی خانوادگی خود اشاره کرد و افزود:خاندان خصوصی ثانی همواره در جبهه نظام و انقلاب حضور داشته اند و در زمانی که کشور با بحران مواجه بود در صحنه حضور داشته اند.اما باید بگویم که در بین این ۶۰ نفرتنها سه نفر از اقوام من هستند.برادری دارم متخصص طب اورژانس با بیش از ۲۰ سال سابقه ی کار.به توصیه ی مدیرکل وقت دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن فعالیت در اورژانس بیمارستان پورسینای رشت به عنوان مسئول بیمارستان صومعه سرا برای او ابلاغیه امد.براساس امارهای رسمی و بعد از ۳۴ سال ما شاهد این هستیم که انتقال بیمار از صومعه سرا به رشت با کاهش ۵۰ درصدی روبه رو بوده است.و امروزه بیشتر جراحی ها در بیمارستان صومعه سرا انجام می شود و برای ساخت اورژانس بیمارستان صومعه سرا اعتبار میلیاردی تخصیص داده شده است و مدیریت از هم پاشیده ی بیمارستان تبدیل به یک مدیریت منسجم شده است .

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در ادامه بیان کرد:امروز ایشان در بین مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و اگر درصد بالایی از مردم صومعه سرا در قدرانی و تشکر از وی صحبت نکردند بنده حاضر هستم استعفا دهم.

نماینده مردم صومعه سرا در ادامه به برادرزاده ی خود اشاره کرد و افزود:برادرزاده ی بنده با مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و تجربه ی ۱۵ سال مدرسی با حکم مسئول وقت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه میرزاکوچک صومعه سرا که سالها محل یکه تازی عده ای بوده است مشغول به کار شد و مدیریت انجا را سر و سامان داد.

khososi-cafe-diyar38حمیدرضا خصوصی ثانی به مدیریت آموزش و پرورش صومعه سرا اشاره کرد و بیان داشت:داماد بنده با سابقه ی کاری ۲۸ ساله و به عنوان خانواده شهید و محبوب فرهنگیان آن منطقه با مدرک کارشناسی ارشد رئیس اموزش و پرورش صومعه سرا شده است.
آیا به جرم اینکه بنده نماینده مردم شده ام باید آنها از یک پست مدیریتی در یک شهرستان باز بمانند؟آیا به این علت که آقای علی لاریجانی رئیس مجلس شده است نمی بایست سایر برادران او به جایی برسند؟! آیا اگر دکتر نجفی به استانداری گیلان رسیده است خواهرزاده ی متخصص او جناب مسرور نباید هیچ پستی بگیرد؟! خداوند به موسی (ع) فرموده که ای موسی تو برادرت هارون را وزیرخود قرار بده!

نماینده مردم صومعه سرا در ادامه اظهار داشت:قبل از انتخابات من به مردم قول دادم که با ۲۰ نفر از خاندان تحصیل کرده ی خود که همگی دلسوز انقلاب هستند به شما خدمت خواهم کرد .برخی پولهایی می گیرند و دست به شانتاژ خبری می زنند اما بنده تاکنون باپول بیت المال یک ناهار هم با مسولان شهرستان نخور ده ام درحالیکه درگذشته فاکتورسازی های ۴۰ میلیونی صورت می گرفت.

 ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share