طي مراسمي

رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد بندرانزلی معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، نماینده شهرستان بندرانزلی، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، نماینده شهرستان بندرانزلی، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد.

31284در این مراسم دکتر احمد شاهورانی نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان)با تبریک به مناسبت حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: ما هنوز قدرت و عظمت قرآن و آنچه ائمه برای ما گذاشتند را نداریم، تمام تئوری های علمی ریشه در قرآن دارد.

وی با گرامیداشت ایام هفته معلم گفت: باید این ایام را بزرگ بداریم، مساله علم، تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت است و در دین مبین اسلام نیز بسیار بر اهمیت این موضوع تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه معلم هم باید تعلیم دهد و هم پرورش گفت: پرورش ارزش ها و آموزش و پرورش از هم جدا نیستند و معلم باید هدایتگر باشد.

شاهورانی افزود: بعد از انقلاب اسلامی هیچ حرکتی بالاتر از حرکت علمی نبود، اگر ما آن ۸ سال دفاع مقدس را نداشتیم امروز نظام ما بیمه نمی شد، ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: اساتید ما باید در دانشگاه ها علم سیاست، اقتصاد و دفاع مقدس را به جوانان ارائه کنند، اگر رشد دانشگاهها و مراکز علمی و پرورشی نبود ما به این پیشرفت ها نمی رسیدیم.

وی ضمن قدردانی از ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: دکتر تاتینا در مدت ریاست خود مشکلات زیادی را در این دانشگاه برطرف کردند و امیدواریم ریاست جدید نیز به ارتقای سطح کمی و کیفی این دانشگاه بپردازد.

نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای شمالی، دولت اعتدال، تدبیر و امید را دولتی دارای بصیرت دانست و اضافه کرد: دولت امروز، دولت اعتدال، تدبیر و امید است، دولتی است که معتقد به بصیرت و توصیه های رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار داده است.

در ادامه این مراسم نیز دکتر مصطفی تاتینا رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با قدردانی از زحمات تمامی همکاران خود طی مدت تصدی در دانشگاه آزاد اظهار کرد: طی مدت ۲۹ ماه خدمتم در دانشگاه آزاد eghdamiانزلی تا حد توان تلاش کردم در راستای پیشرفت دانشگاه گام بردارم.

وی پراکندگی ساختمان های آموزشی دانشگاه را اصلی ترین مشکل این واحد دانست و گفت: سعی کردیم با کمک همه همکاران به جمع بندی درخصوص ساختمان های دانشگاه برسیم.

همچنین دکتر اقدامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از ریاست قبلی این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که امروز با مدیریت خوب و توانمند در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را جهت پیشرفت و ارتقای سطح علمی دانشگاه بکار خواهم گرفت./ایسنا

Share