دیدار مردمی شهردار با اهالی محله ی سنگ سازی و بیانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار مردمی شهردار محترم شهر رشت و معاونان و مدیران شهری به همراه عضو شورای اسلامی شهر رشت،دیروز در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) با اهالی محله ی سنگ سازی و بیانی صورت پذیرفت. در این دیدار صمیمانه که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار مردمی شهردار محترم شهر رشت و معاونان و مدیران شهری به همراه عضو شورای اسلامی شهر رشت،دیروز در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) با اهالی محله ی سنگ سازی و بیانی صورت پذیرفت.

در این دیدار صمیمانه که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین واقع در کوچه شهید محسن لک انجام گرفت شهردار رشت ضمن بیان مشکلات عمده شهری از جمله آبگرفتگی در برخی نقاط شهر از پروژه های در حال انجام شهرداری جهت هدایت روان آبهای سطحی صحبت نموده و رفع مشکل آسفالت نامناسب معابر را از الویت های کاری شهرداری در سال جاری عنوان نمودند ، آقای مهندس خلیلی همچنین از ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه و ایجاد فضای سبز و تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری واقع در میدان گیل در سال جاری خبر دادند.

در ادامه این دیدار خانم دکتر پیشگر از اعضای شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند ، مسئول کمیسیون بهداشت محیط شورای اسلامی از فعال کردن مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری ، شروع طرح مطالعاتی رودخانه های گوهر رود و زر جوب و مدیریت شیرابه های محل دفن زباله سراوان خبر داده و اختصاص بودجه مناسب در سال جاری جهت فرهنگ سازی تفکیک و جمع آوری پسماند شهری عنوان نمودند.
پس از اتمام سخنرانی مسئولین تعدادی از شهروندان از مشکلات و کاستی های موجود صحبت نمودن که آقای مهندس خلیلی پس از استماع سخنان به پاسخگویی پرداخته و قول پیگیری موارد ذکر شده را دادند.

bayani2bayani1

bayanibayani8bayani7bayani6bayani5

Share