مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

دیارمیرزا در امر خبرسانی از برخی خبرگزاری ها نیز پیشتازتر است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با حضور در تحریریه دیارمیرزا از همکاری خبری این رسانه در امور مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری تجلیل کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با حضور در تحریریه دیارمیرزا از همکاری خبری این رسانه در امور مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری تجلیل کرد.DSC07771

رضا علیزاده با تبریک روز میراث و رسانه عملکرد دیارمیرزا را ستودنی دانست و افزود: کمتر رسانه ای در روز با این میزان حجم خبر که عمدتا نیز تولیدی است در استان وجود دارد و دیارمیرزا امروز تبدیل به مرجع خبری سایر رسانه های خبری از جمله رسانه های مکتوب شده است و دیارمیرزا در امر خبرسانی از برخی خبرگزاری ها نیز پیشتازتر است.

وی میراث فرهنگی را متعلق به همکاران رسانی مشغول در دیارمیرزا دانست و بر آمادگی کامل میراث فرهنگی استان با این مجموعه تاکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی یک مسئولیت اجتماعی را می طلبد و تمام گروه ها باید نسبت به ان اعتقاد داشته باشند.میراث فرهنگی کشور تا به امروز ماندگاری خود را حفظ کرده و اکنون وظیفه ی من به عنوان یک مدیراجرایی و همچنین شما در بخش رسانه است که نسبت به حفظ این میراث تلاش لازم را انجام دهیم.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share