پیش از ظهر امروز

دیدار معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی با آیت الله امینیان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر , معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری که برای شرکت در همایش تجلیل از حامیان خانه ایتام صدیقه طاهره(س) در آستانه‌اشرفیه حضور یافته بود با آیت الله‌ امینیان دیدار کرد. محمدرضا خباز با ابراز خرسندی  از حضور خود در آستانه‌اشرفیه و دیدار با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر , معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری که برای شرکت در همایش تجلیل از حامیان خانه ایتام صدیقه طاهره(س) در آستانه‌اشرفیه حضور یافته بود با آیت الله‌ امینیان دیدار کرد.

محمدرضا خباز با ابراز خرسندی  از حضور خود در آستانه‌اشرفیه و دیدار با ایت‌الله امیینان وی را از علمای بزرگ دانست و افزود: راهنمایی علما و فقها همیشه باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

در این دیدار محمد مقتدرشعارمدیرعامل موسسه صدیقه طاهره(س) با اشاره به کمک بیش از ۵۸۰ میلیون ریالی خیرین و حامیان مالی ایتام گفت: خدا را شاکریم که از تعداد ۱۴۴ یتیم، ۱۲۲ نفر دارای حامی‌اند که تا به امروز مبلغ ۵۸۶ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال به این موسسه کمک کرده‌اند.

مقتدرشعار از اهدای زمینی به مساحت دوهزار متر مربع در منطقه چمخاله و اهدای ساختمانی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان و همچنین اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین خبر داد و افزود: تمامی کمک‌های انجام شده در راستای هزینه‌های آتیه و ازدواج ایتام مصرف خواهد شد.

در این دیدار شاهمرادی مدیرکل هماهنگی‌های کمیسیون دولت و مجلس نیز حضور داشت که برای زیارت آستان‌ ممقدس سلطان سیدجلال‌الدین اشرف(ع) راهی حرم مطهر شدند.
IMG_1814 IMG_1817IMG_1820

Share