دیدار مدیرکل گمرک انزلی با مدیرکل فرودگاه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با حضور در دفتر مدیر کل فرودگاه گیلان با وی دیدار و گفتگو کرد. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت انجام شد دو طرف نسبت به همکاری دوجانبه فرودگاه و گمرک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با حضور در دفتر مدیر کل فرودگاه گیلان با وی دیدار و گفتگو کرد.
forodgahبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت انجام شد دو طرف نسبت به همکاری دوجانبه فرودگاه و گمرک تاکید کردند.
مدیر کل فرودگاه گیلان با اشاره به برنامه این اداره کل برای توسعه ترمینال خارجی، نقش گمرک فرودگاه رشت را برجسته خواند و گفت: با اضافه شدن ساختمان اداری سابق به ترمینال ورودی خارجی شاهد توسعه سالن ورودی در ترمینال شماره یک خواهیم بود که این امر خدمات رسانی به مسافرین مخصوصاً حجاج گیلانی را تسریع خواهد داد.
مهندس فتاح رضوانی افزود: با توسعه فضای گمرک فرودگاه رشت عملیات نظارت برکالاهای ورودی تسهیل داده خواهد شد.
وی همچنین گفت: با توجه به وجود بسترهای لازم برای راه اندازی پروازهای باری، حضور پررنگ و جلسات مستمر فرودگاه، گمرک، منطقه آزاد و گردشگری در بخش فعالیتهای اقتصادی استان ضروری است. افزایش رفت و آمد هوایی، برون مرزی و نیز واردات و صادرات کالا از طریق مرز هوایی افزایش درآمد گمرکی را در بر دارد بنابر این گمرکات استان نیز باید همانند فرودگاه در جهت راه اندازی و افزایش پروازهای خارجی مخصوصاً پروازهای باری اهتمام نماید.
در ادامه این دیدار پرویز تقوی ناظر گمرکات گیلان و مدیر کل گمرک انزلی ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر کل فرودگاه گیلان، چگونگی الحاق فرودگاه به منطقه آزاد را جویا شد که در این زمینه توضیحات لازم داده شد.
وی از توجه مدیر کل فرودگاه گیلان به ایجاد زیرساخت های فرودگاهی و نیز فضاهای گردش کاری ارگانها مخصوصاً گمرکات استان تشکر و قدردانی نمود و گفت: گمرکات استان آمادگی دارد همکاریهای لازم را در خصوص موارد مطروحه داشته باشد.

Share