دو محصول جدید پژو در ایران+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است.

قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.

پژو ۳۰۱ نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهد شد که این خودرو حدود ۲ سال است در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول با مشارکت شرکت پژو و دانگ‌فنگ چین در این کشور تولید و عرضه می‌شود.

برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالن‌های موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالب‌های خودرو باید تولید شوند.

در حال حاضر پژو ۲۰۰۸ در بازارهای جهانی حدود ۱۸ هزار دلار و پژو ۳۰۱ حدود ۱۵ هزار دلار عرضه می‌شود.

طبق برآوردها قیمت پژو ۳۰۱ در ایران بالای ۶۰ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز بالای ۹۰ میلیون تومان خواهد بود.
13930217000228_PhotoL 13930217000244_PhotoL

ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایه‌گذاری کند./فارس

Share