مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد:

دغدغه مسافران فرودگاه سردار جنگل رشت بررسی و بزودی حل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فتاح رضوانی  مدیرکل فرودگاه گیلان از بررسی نظرسنجی ها ، پیشنهادها و شکایت های مسافران خطوط هوایی استان خبر داد. وی اظهار کرد : نظر سنجی ها و شکایاتی که از سوی مسافرین فرودگاه رشت به این اداره کل ارسال شده است موید این نکته است که مسافران در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فتاح رضوانی  مدیرکل فرودگاه گیلان از بررسی نظرسنجی ها ، پیشنهادها و شکایت های مسافران خطوط هوایی استان خبر داد.

وی اظهار کرد : نظر سنجی ها و شکایاتی که از سوی مسافرین فرودگاه رشت به این اداره کل ارسال شده است موید این نکته است که مسافران در چند مورد دغدغه جدّی دارند لذا به منظور رفع هر گونه ناهماهنگی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران کمیته تسهیلات فرودگاهی فرودگاه سردار جنگل به طور مستمر تشکیل جلسه خواهد داد .

IMG_3441

وی تصریح کرد : کمیته تسهیلات فرودگاهی متشکل از ارگانهای امنیتی و خدماتی مستقر در فرودگاه سردار جنگل و به ریاست مدیر کل فرودگاه گیلان تشکیل می شود و آخرین تصمیمات در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافرین پروازهای داخلی و خارجی در آن گرفته می شود .

رضوانی ، پذیرایی نشدن و عدم پاسخگویی به مسافران در مواقع تاخیر پرواز توسط شرکتهای هواپیمایی ، نداشتن پوشش لباس فرم توسط بعضی از رانندگان تاکسی فرودگاه ، سازماندهی نشدن خودروهای مسافران توسط بهره بردار پارکینگ ، حضور نیافتن بموقع کارکنان بعضی از شرکتهای هواپیمایی در زمان پرواز در محل کانتر برای صدور کارت پرواز و ناهماهنگی بعضی از شرکتهای هواپیمایی در پروازهای خارجی را از جمله دغدغه های خاطر مسافران فرودگاه سردار جنگل عنوان کرد .

وی خاطر نشان کرد : هر گونه ناهماهنگی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران سبب برداشت ناصواب خواهد شد ؛ بنابراین لازم است با هماهنگی و همکاری کلیه ارگانهای مستقر در فرودگاه سردار جنگل ، زحمات کارکنان ارگانها به هدر نرود .

رضوانی همچنین افزود : بزودی برچسب هایی با آرم شرکت فرودگاههای کشور برای خودروهای تاکسیرانی و خودروهای کارکنان مستقر در فرودگاه آماده خواهد شد و از ورود هر نوع خودرو بدون برچسب در پارکینگ ارگانهای مستقر جلوگیری خواهد شد .

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و با مساحتی معادل ۲۲۰ هکتار به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است .

Share