توسط شهردار كلانشهر رشت صورت گرفت

دعوت از سرمایه گذاران خارجی جهت مشارکت در پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت ضمن دیدار و انجام گفتگوهای سازنده با سایر همتایان و مقامات شرکت کننده در همایش راه ابریشم دریایی در دیدار با سرمایه گذاران مختلف و مذاکره با ایشان از آنان جهت حضور و بازدید از پروژه های شهر رشت دعوت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در حاشیه حضور خود در همایش راه ابریشم دریایی در چین، به عنوان تنها شهردار شرکت کننده از ایران، ضمن دیدار و انجام گفتگوهای سازنده با سایر همتایان و مقامات شرکت کننده در این همایش از کشور های آرژانتین، مالزی، چین، لهستان و… در دیدار با سرمایه گذاران مختلف و مذاکره با ایشان از آنان جهت حضور و بازدید از پروژه های شهر رشت با قابلیت سرمایه گذاری خارجی مانند پروژه های عمرانی، احیای رودخانه زرجوب و… دعوت نمودند.

همچنین در ادامه این سفر، شهردار رشت در دیدار با شهردار فوجو با دعوت از ایشان جهت بازدید از شهر رشت ، در خصوص زمینه های انعقاد قرارداد خواهر خواندگی و همکاری های اقتصادی، فرهنگی  دو شهر به بحث و بررسی پرداختند و در همین ارتباط تفاهم نامه همکاری های فی ما بین شهر رشت و فوجو منعقد گردید.
محمد ابراهیم خلیلی در آخرین روز از سفر خود با بازدید از نمایشگاه و محلات قدیمی شهر فوجو، در گفتگو با خبرنگاران محلی حضور در همایش راه ابریشم دریایی و دیدار های جانبی را فرصتی ارزشمند برای مجموعه مدیریت شهری خواند و اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه همکاری میزان مشارکت ها ی دو جانبه نیز بین شهر رشت و شهر فوجو افزایش یابد. یانگ ییمین شهردار فوجو نیز با ابراز خرسندی از این دعوت آمادگی خود را جهت بازدید از شهر رشت در آینده نزدیک اعلام داشت.
DSC09596 DSC09609 DSC09573

Share