با حضور معاون اداری مالی صدا و سیمای کشور

در همایش شورای هم اندیشی مجمع توسعه گیلان چه گذشت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این همایش روز پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران گیلانی در سطح کشور، مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان و شهرستان های فومن و شفت و همچنین تعدادی از پژوهشگران و صاحبنظران با محوریت توسعه استان گیلان بویژه در مباحث آموزش عالی برگزار شد،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بهجت نیوز, مجمع توسعه استان گیلان در مراسمی از خدمات مهندس سید عباس موسوی ره پیما فومنی خیر گیلانی تجلیل کرد.

این همایش که روز پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران گیلانی در سطح کشور، مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان و شهرستان های فومن و شفت و همچنین تعدادی از پژوهشگران و صاحبنظران با محوریت توسعه استان گیلان بویژه در مباحث آموزش عالی برگزار شد، معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سخنانی گفت: مهمترین راه برای توسعه همه جانبه در زمینه های مختلف در استان مستعد گیلان، وفاق و همدلی همگان است.

tose-e-gilan-4تقدس نژاد معاون اداری مالی صدا و سیمای کشور در سخنانی با بیان اینکه باید ارزش جوانان تحصیل کرده را دریافت و قدر استعدادهای آنان را دانست و زیر ساخت برای آنان ایجاد کرد افزود: اقداماتی چون حرکت مهندس موسوی در زمینه احداث و رسیدگی به امور دانشکده فنی با هزینه شخصی قابل ستودنی و تقدیر است باید از ایشان بابت اینکه میدان عمل را برای علم و اندیشه آماده کرده ممنون باشیم و ایشان کاری عبادی کردند چرا که ˈعبادت جزء خدمت به خلق نیست.

وی شناسایی نقاط قوت و ضعف سرمایه گذاری در گیلان را بسیار ضروری و راه برون رفت از مشکلات دانست و بیان کرد: مجمع هم اندیشی توسعه گیلان با حضور افرادی که دغدغه توسعه همه جانبه این استان را دارند باید با بهره گیری از مسوولان گذشته و حال دست به دست هم داده تا گیلان را بسازند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری گیلان نیز در این همایش با اشاره به اینکه سرانه تولید ناخالص در این استان پایین تر از ۱۷ استان کشور است، گفت: جهت دهی و انجام سرمایه گذاری بر اساس اولویت ها از اهداف مهم در راستای تحقق توسعه اقتصادی استان است.

همچنین حائری فومنی نماینده دوره اول مردم فومن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات علمی و پژوهشی مهندس موسوی در سخنانی بیان داشت :انسان باید عمر خود را به خدمت به خلق خداوند، خیرخواهی مردم و آگاه سازی آنان که هویت دینی و اسلامی شان برترین است صرف کند . تلاش برای جوانان که در عرصه علم و معرفت تحصیل می کنند ضامن موفقیت هر انسانی است و می تواند آنرا با اتصال به نور حقیقت رقم بزند.

مهندس کیهان هاشم نیا استاندار سابق گیلان نیز در سخنانی با تجلیل از خادمان راه حقیقت طلبی و عدالت خواهی در جامعه اسلامی با اشاره به برنامه های مجمع توسعه گیلان به ارائه گزارشی از برنامه های کمیته بزرگداشت کنگره میرزا کوچک خان جنگلی برای اجرا در سال آینده پرداخت.

tose-e-gilan-5سید عباس موسوی رهپیماˈ مهندس برجسته در زمینه مهندسی شیمی و از نخبگان صنعت ایران نیز در این مراسم با سپاس از همه حاضران و مسئولین گفت: افتخار می کنم که سهمی در تاسیس این دانشگاه به واسطه لطف خدا دارم و از هیچ خدمتی برای دوستداران علم و اندیشه و ادب که در شهرم مشغول کسب علم و دانش هستند، دریغ نمی کنم

در این همایش حجت الاسلام و المسلمینˈمصطفی فومنی حایری ˈ رییس مهد قرآن کشور و عضو مجمع توسعه گیلان، ˈمحرم دولتشاهیˈ رییس دانشکده فنی فومن پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، ˈمجتبی ملکی چوبریˈ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و همچنین ˈسید عباس موسوی ره پیماˈ کارآفرین حوزه صنعت و خیر دانشگاه ساز، هریک در سخنانی در خصوص توسعه همه جانبه استان گیلان در زمینه های مختلف مطالبی عنوان کردند.
tose-e-gilan-1  tose-e-gilan-3tose-e-gilan-2

Share