مهندس جعفرزاده خطاب به معاون رییس جمهور گفت:

خواهش می کنم مطالبات گیلانی‌ها را به گوش رئیس جمهور برسانید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جناب شهیدی محلاتی در سال اقتصاد و فرهنگ قرارداریم. شما عزم ملی را با حضور این مردم در این همایش مشاهده می‌کنید و مدیریت جهادی نیز باتوجه به وجود شخص استاندار جناب آقای نجفی و تیم خوب ایشان وجود دارد، از شما می‌خواهم که گوشهٔ چشمی به گیلانی‌ها داشته باشید تا بلکه مشکلات ما حل شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین همایش حماسه سازان ولایت مدار به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار گیلان، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران و خیل عظیم مردم ولایت مدار شهرستان رشت به میزبانی مهندس جعفرزاده برگزار شد.39
مهندس جعفرزاده به عنوان میزبان همایش حماسه سازان ولایت مدار سخنان کوتاهی در خصوص مشکلات گیلان مطرح کردند.
جعفرزاده در ابتدای کار با عرض خوش آمد گویی نسبت به معاون رئیس جمهور، استاندار محترم، مسئولان استانی و مردم ولایت مدار رشت، روز میلاد حضرت امیرالمومنین را به حضار تبریک گفت.
جعفرزاده با شاره به اینکه گیلان ۱۴۰۰ کیلومتر از خط مقدم جبهه فاصله داشته است افزود: گیلان با ۸ هزار شهید و ۲۱ هزار جانباز و ۲۷۰۰ آزاده رتبهٔ ششم کشوری را داراست و انتظار از حضرت عالی به عنوان عضو ارشد کابینه و کسی که هم از مقام معظ مرهبری و هم از شخص رئیس جمهور حکم گرفته‌اید این است که سلام مردم گیلان را به شخص رئیس جمهور برسانید و بگویید که حق مردم گیلان این نیست که رتبهٔ دوم بیکاری د کشور را داشته باشند و بعد از سال‌ها سه سد و آب بند ان‌ها هنوز ناتمام باشد و مردم مشکل آب داشته باشند. از ۵۰۰ کارخانهٔ گیلان، سیصد کارخانه تعطیل شده است و خیل عظیم بیکاران را به وجود آورده است.
وی در ادامه افزود: دو سالی است که مردم منتظرند تا سوت قطار را بشنوند اما خوشبختانه دکتر روحانی فرموده‌اند که خطوط ریلی یکی از اولویت‌های دولت است. بنده از شما خواهش دارم که مطالبات گیلانی‌ها را به گوش رئیس جمهور برسانید
دولت قبل در سفرهای استانی خود به گیلان حدود هشتصد مصوبه پفکی داشته است من از شما خواهش دارم که این مصوبات را بگیرید و هشت مصوبه خوب به ما تحویل بدهید.
جناب شهیدی محلاتی در سال اقتصاد و فرهنگ قرارداریم. شما عزم ملی را با حضور این مردم در این همایش مشاهده می‌کنید و مدیریت جهادی نیز باتوجه به وجود شخص استاندار جناب آقای نجفی و تیم خوب ایشان وجود دارد، از شما می‌خواهم که گوشهٔ چشمی به گیلانی‌ها داشته باشید تا بلکه مشکلات ما حل شود.
جعفرزاده با بیان اینکه خانواده شهدا مطالبه‌ای از دولت ندارد خاطرنشان کرد: هر زمان که نظام از خانواده شهدا خواسته است ان‌ها با حضور در کف خیابان مشغول دفاع از نظام و آرمان هیا ان بوده‌اند.
وی در ادامه افزود: بنده مشکلات دولت را می‌دانم و دوستدار دولت هستم. باتوجه به مدیران خوبی که در استان وجود دارد و ارادهٔ ملی حماسه سازان ولایت مدار که هموراه سربازان رهبری بوده‌اند از شما خواهش دارم که مشکلات گیلان را در دولت مطرح بفرمائید.

Share