حواشی همایش دلواپسان توافق ژنو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش دلواپسیم به همت تشکل های دانشجویی تحت عنوان گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف بعد از ظهر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد.   این مراسم حاشیه هایی داشت که در ادامه می خوانید: این برنامه قرار بود از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود که به علت شلوغی و عدم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش دلواپسیم به همت تشکل های دانشجویی تحت عنوان گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف بعد از ظهر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد.
  این مراسم حاشیه هایی داشت که در ادامه می خوانید:

delvapasاین برنامه قرار بود از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود که به علت شلوغی و عدم برنامه ریزی و ناهماهنگی حدود ساعت ۱۷ آغاز شد.

این برنامه از همان ابتدا با حاشیه های بسیاری همراه بود.

* جمعیت زیادی از خبرنگاران در مراسم حضور یافتند.

* در ابتدای مراسم، جمعیت بسیجیان حاضر، بحث های دوجانبه ای با هم داشتند که سعی می کردند با صلوات ختم کردن به بحث ها خاتمه دهند.

* پلاکارد هایی نیز در دست حاضرین است که علاوه بر عکس های احمدی روشن بعضی از پلاکاردها حاوی مطالبی از جمله «ضمن احترام به روحانی و احمدی نژاد انقلابی هستیم»، «مقدم قاتلان شهدای هسته ای را در قالب بازرسان آژانس گرامی می داریم» بود.

* مراسم از حدود ساعت ۱۷ با ورود اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی آغاز شد. مهدی کوچک زاده، زهره طبیب زاده، الیاس نادران، محمود نبویان، سقای بی ریا سخنگوی جبهه پایداری و شاکری از اعضای شورای شهر از دیگر میهمانان بودند.

همچنین مجری برنامه اسامی صادق کوشکی ، فواد ایزدی، محمد سلیمانی،محمد علی رامین ،زاکانی، یامین پور پناهیان ،شجونی، ابوالفضل ظهره وند را نیز به عنوان دیگر حاضران در مراسم اعلام کرد.

* در میان مراسم، دانشجویان و بسیجیان شعارهای «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» را سر دادند.

* مراسم با سخنرانی یکی از دانشجویان آغاز شد که به عدم برگزاری سخنرانی در سالن شهدای هفت تیر اعتراض داشت.

* این دانشجو گفت: به ناگهان علی‌رغم همه هماهنگی، نقص فنی باعث لغو مراسم شد امیدواریم صدای همه شنیده شود و افراد دلواپس، دلواپسی خود را اعلام کنند.

* این دانشجو همچنین افزود: بر خلاف آنچه رسانه ها امروز اعلام کردند، ما نه چپ، نه راست و نه وابسته به فلان دکتر در انتخابات هستیم.

البته این در حالی است که همین دانشجو در ابتدای صحبت‌های خود گفت این مراسم به همت تشکل های دانشجویی بسیج برگزار می شود و برخی میهمانان حاضر نیز از اعضای جبهه پایداری هستند.

* در ادامه شروع مراسم، حسینیان و کریمی‌قدوسی دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نیز وارد شدند که به دلیل نبودن جا بر روی زمین نشستند.

* فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی از دیگر میهمانان بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت که به دلیل دلواپسی‌هایش در این مراسم حضور پیدا کرده است.

* در ادامه این مراسم، ترانه ای از سوی یک خواننده ای که به دعوت بسیج دانشجویی شرکت کرده بود، خوانده شد که با اعتراض حاضرین مواجه شد. دانشجویان بسیجی با شعار «قطعش کن» و صلوات فرستادن های مکرر اعتراض خود را اعلام کردند. آنها پرچم های ایران را تکان می دادند و فریاد می‌کشیدند.

* همچنین در این مراسم، جعفری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی بیانیه ای را قرائت کرد که در ابتدای این بیانیه نسبت به تیتر برخی روزنامه های اصلاح طلب درباره مراسم امروز اعتراض کرده و خاطر نشان کرد: این گونه اقدامات نشان از خشم دشمنان ما دارد. بنابراین ما بر سر آرمان‌هایمان می‌ایستیم و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم.

* در پی قرائت این بیانیه، دانشجویان حاضر شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حزب الله میمیرد، ذلت نمی پذیرد» را سر دادند.

* در ادامه این مراسم، به دلیل شهادت امام هادی(ع)، دقایقی از مراسم به مداحی اختصاص داده شد و حاضرین به عزاداری پرداختند.

بر اساس این گزارش پیشتر لیست ۴۱ نفره ای متشکل از صادق زیباکلام ،فریدون عباسی، ناصر نوبری، سید محمدرضا آقامیری، عباسعلی کدخدایی ،غلامحسین الهام ، سید محمد حسینی ،محمد صادق کوشکی،محمد علی رامین ، محمد کوثری، حجت الاسلام محمود نبویان ،مهدی کوچک زاده، جواد کریمی قدوسی،علی اصغر زارعی ،مهرداد بذرپاش، زهره طبیب زاده، محمد سلیمانی،مرتضی آقاتهرانی، حسین آبنیکی ،جواد منصوری، پرویز امینی، محمدحسن قدیری ابیانه وحید یامین پور، مهدی محمدی ،عبدالله گنجی،قاسم روانبخش، علی اکبر متکان ،حاجی حیدری، حجت الاسلام والمسلمین حمداللهی، اسماعیل کفایتی  ، حسن حمیدزاده  ،اقبال شاکری ،صادق محصولی،حسین فدایی، حسین قدیانی ،مازیار بیژنی ، سهیل کریمی، مسعود شجاعی طباطبایی، کامران غضنفری ،بهزاد حمیدیه ، محمد باقر ولدان برای حضور دراین مراسم منتشر شد.

به گزارش مهر چند ساعت قبل از شروع برنامه لیستی جدید متشکل ازعلیرضا پناهیان، سعید قاسمی ،فواد ایزدی،سعدالله زارعی،حسین صمصامی ، ابوالفضل ظهره وند ،حمید رسایی، علیرضا زاکانی،فاطمه آلیا،پرویز سروری،یعقوب توکلی ،مجتبی زارعی، سلیم غفوری ، کمیل کاوه،عباس شولایی به عنوان افراد حاضر در این مراسم منتشر شد.

علاوه بر این برخی افراد از جمله قدیری ابیانه ضمن تکذیب دعوت از خود اعلام کردند برنامه ای برای حضور در این مراسم ندارند.

همچنین مکا

Share