حمایت ربع پهلوی از راننده اتوبوس نظریه پرداز! + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از امپراتوری دروغ, این روزها کار سلطنت‌طلب‌ها و شخص ربع پهلوی به جایی رسیده است که برای دست‌یابی به اهدافشان و یا به اصطلاح ضربه به جمهوری اسلامی‌ایران، دست به هرکاری می‌زنند و با هر کسی متحد می‌شود. در آخرین نمونه ربع پهلوی در صفحه فیسبوک خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از امپراتوری دروغ, این روزها کار سلطنت‌طلب‌ها و شخص ربع پهلوی به جایی رسیده است که برای دست‌یابی به اهدافشان و یا به اصطلاح ضربه به جمهوری اسلامی‌ایران، دست به هرکاری می‌زنند و با هر کسی متحد می‌شود.

در آخرین نمونه ربع پهلوی در صفحه فیسبوک خود به حمایت از گروهکی با عنوان “جبهه دموکراتیک ایران بدون مرز” که برخی از اعضای آن حتی سابقه مبارزه با حکومت پدر وی را نیز دارند پرداخته است و با انتشار لینک صفحه وبلاگ آنها با موضوع بیانیه و فراخوان گروه‌های ضدانقلاب به اصطلاح کارگری برای تجمعات روز کارگر، سعی دارد وجهه خود را به عنوان شخصیتی مردمی‌نشان دهد!
منصور-اسانلو-پهلوی

حال این نکته جالب است که یکی از مخاطبان صفحه فیسبوک ربع پهلوی با انتقاد از این عمل او به نکات جالبی درباره زندگی منصور اسانلو از ضدانقلاب‌های فراری (فرد حاضر در عکس) اشاره کرده است. فردی به نام الف.کاف در یکی از نظرهای این مطلب ربع پهلوی نوشته است:

واقعاً کار رضا پهلوی به جایی رسیده که دنبال حرفای یه راننده اتبوس راه افتاده؟!!!
به کجا دارین میرین شاهزاده جان؟!!!!
این آقا منصور اسانلو میدونی کیه؟ این یه راننده اتوبوس بود که زن و بچشم تو ایران ول کرده رفته
خانومش همسایه خالمه. زندگی فلاکت بری داره که نگو
اونوقت شما افتادی دنبال یه راننده اتوبوس که خونوادشم ۲ زار قبولش ندارن؟ این بابا به زن و بچه خودشم رحم نکرده اونوقت دلش واسه مردم ایران میسوزه …
آرش-کرمی-اسانلو1

در حقیقت منصور اسانلو فردی است که در زمان حضور در ایران تنها یک راننده اتوبوس بود. اما پس از کلاه‌برداری و درگیری با مسئولان خود، همسر و فرزندان خود را در شرایط بد اقتصادی تنها گذاشت و به خارج از کشور گریخت. اکنون خانواده این فرد در فقر زندگی می‌کنند و بدون حمایت اقوام و همسایگان توانایی ادامه زندگی را ندارد. منصور اسانلو در خارج از کشور بدون توجه به آینده همسر و فرزندان خود برای اینکه منبع درآمدی داشته باشد با ادعای مبارزه با جمهوری اسلامی‌ایران، از کشورهای غربی پناهندگی سیاسی گرفت و با آنکه تنها دارای مدرک تحصیلی دیپلم است اما با حمایت کشورهای غربی در گروهکی با عنوان “جبهه دموکراتیک ایران بدون مرز” مشغول به فعالیت است و روزگار می‌گذراند.

مخاطب دیگر صفحه فیسبوک ربع پهلوی نیز با انتقاد از حمایت او از گروه “جبهه دموکراتیک ایران بدون مرز” و با اشاره به سابقه مبارزاتی برخی از عوامل این گروه برعلیه رژیم پهلوی، گفت:

… همین پدر شما نبود که کمونیستها رو زندونی میکرد و دستگاه امنیتیش (ساواک) تا میتونست شکنجه میکرد کمونیست‌ها رو؟
حالا چطور شده که شماها باهم خوب شدین؟ به کمبود نیرو خوردی که زدین آرمانهای خودتونم له کردین؟
واقعا شماها دیگه چه گونه‌های نادری هستین؟
کمونیست با سلطنت طلب متحد بشه یعنی دیگه تهشه!
اسانلو-ربع-پهلوی

Share