حضور معاون رییس‌جمهور در وایبر+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور در شبکه اجتماعی موبایلی “وایبر” حضور یافته است. وایبر که یک نرم افزار موبایلی است و بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل آندروید نصب می شود، مدت زمانی است که در میان کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور در شبکه اجتماعی موبایلی “وایبر” حضور یافته است.
وایبر که یک نرم افزار موبایلی است و بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل آندروید نصب می شود، مدت زمانی است که در میان کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفته و شایع شده است. در هفته گذشته خبرهایی مبنی بر فیلتر شدن این نرم افزار در ایران منتشر شده بود که بعد تکذیب شد و مشخص شد که اختلالات چند ساعته وایبر جهانی است. با این حال هستند گروه ها و جریان هایی که به دنبال فیلتر شدن چنین نرم افزارهایی هستند و این در حالی است که دولت دکتر روحانی و وزیر ارشاد و وزیر ارتباطات وی در این باره موضع گیری کرده و مخالف فیلتر شدن این چنین نرم افزارها و شبکه های اجتماعی هستند.
ansarii
/پیام نو

Share