سردار حسین همدانی در مسجد شهدای رودسر

جنگ سوریه جنگ شیعه و سنی نیست بلکه جنگ حق و باطل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: شهدای والامقام ، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت شهیدپرور ایران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: شهدای والامقام ، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت شهیدپرور ایران هستند.

81146997-5665422سردار حسین همدانی عصر پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد شهادت امیررضا علیزاده که در مسجد شهدای رودسر برگزار شد، شهادت طلبی را یکی از مولفه های مهم فرهنگ غنی شیعه خواند و اظهار کرد: شهدا افتخار نظام و امت اسلامی هستند و امروز اگر عزتمند و سربلند هستیم، به برکت مجاهدت ها و شهادت طلبی شهداست.

وی شهدا را تربیت یافتگان مکتب اهل بیت (ع) عنوان و بیان کرد: شهید علیزاده نیز از پیروان واقعی و پرچمدار این مکتب است که برای دفاع از حق و مبارزه با باطل، از ارزش ها دفاع کرد و در این راه جانانه به شهادت رسید.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ مهم ترین مشخصه این شهید بزرگوار را تعهد و مسوولیت پذیری او به اسلام و قرآن ذکر و تصریح کرد: احساس مسوولیت، او را عزیز و عزتمند کرد و رسالتش را که مبارزه با باطل و صیانت از حق بود، به معنای واقعی به مرحله اثبات رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه بویژه سوریه گفت: آنچه در کشور مسلمان سوریه رخ می دهد، جنگ شیعه و سنی نیست بلکه جنگ حق و باطل است.

سردار همدانی با بیان اینکه دشمنان ملت سوریه وارثین خوارج و بازماندگان شیطان بزرگ هستند، افزود: این افرادی که امروز مردم را در ملأعام می کشند، می خواهند چهره اسلام را در بین ملت های غیر مسلمان نازیبا جلوه دهند.

وی حضور شهید علیزاده در سوریه را برای دفاع از حریم اسلام خواند و افزود: این شهید بزرگوار بنا به تشخیص و بصیرتی که داشت، برای دفاع از حریم اسلام به سوریه رفت و در این راه عزتمند شد.

سردار رشید اسلام شهید امیررضا علیزاده یازدهم اردیبهشت ماه سال گذشته و در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده مقابل سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید./ایرنا

Share