افاضات شهرام همایون درباره زندگی پس از مرگ

جسم انسان پس از مرگ به چیزهایی مانند هویج تبدیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرام همایون کلاه‌بردار و مجری شبکه ضدانقلاب «کانال یک» در جدیدترین اظهار نظرهای خود با اشاره به موضوع زندگی پس از مرگ با اشاره به اینکه انسان پس از مرگ نمی‌میرد، گفت: جسم انسان پس از مرگ تغییر شکل می‌دهد و به چیزهایی مانند هویج (!) تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «امپراتوری دروغ»، شهرام همایون کلاه‌بردار و مجری شبکه ضدانقلاب «کانال یک» در جدیدترین اظهار نظرهای خود با اشاره به موضوع زندگی پس از مرگ با اشاره به اینکه انسان پس از مرگ نمی‌میرد، گفت: جسم انسان پس از مرگ تغییر شکل می‌دهد و به چیزهایی مانند هویج (!) تبدیل می‌شود.

این ضدانقلاب همچنین در سخنانی عجیب که برگرفته از تفکرات و اعتقادات منحرف او و همفکرانش است، گفت: روح انسان پس از مرگ، از طریق بدنی دیگر به زندگی خود ادامه می‌دهد!!
شهرام-همایون3

حال باید از این ضدانقلاب که به دلیل مسائل مالی و کلاه‌برداری به خارج از کشور فرار کرده، اما برای ایجاد پرستیژ در بین دیگر ضدانقلاب‌ها دلیل فرار خود را مبارزات سیاسی عنوان کرده است، پرسید، اگر روح انسان‌ها پس از مرگ به بدن انسان دیگری می‌رود، از زمان خلقت انسان که تعداد انسان‌ها و بالطبع روح‌ها کمتر بودند، بقیه روح‌های حدود ۷ میلیارد نفر انسانی که اکنون بر روی زمین زندگی می‌کنند از کجا آمده است؟!

Share