عمق ماهیت ضددینی ضدانقلاب

توهین ضدانقلاب لندن‌نشین به آیت‌الله مکارم شیرازی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانه دیارمیرزا ،حمله گسترده ضدانقلاب به مبانی و ارزش‌های اسلامی‌سالهاست که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خارج از کشور دنبال می‌شود. از زمانی که شبکه‌های اجتماعی در بین مردم ایران راه یافت، یکی از اهداف اصلی شبکه‌ها و سایت‌های بیگانه تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی‌ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانه دیارمیرزا ،حمله گسترده ضدانقلاب به مبانی و ارزش‌های اسلامی‌سالهاست که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خارج از کشور دنبال می‌شود. از زمانی که  شبکه‌های اجتماعی در بین مردم ایران راه یافت، یکی از اهداف اصلی شبکه‌ها و سایت‌های بیگانه تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی‌ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.

با گردشی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌توان صفحاتی را یافت که با تمرکز ویژه بر روی اعتقادات مسلمانان، به تخریب و فحاشی علیه ارزش‌های اسلامی‌مشغولند، اما برخی از آنها نیز با حفظ ظاهر و ادبیاتی کاملا رسمی، همه تلاش خود را برای ایجاد شبهه، قبح‌شکنی و هنجارزدایی نسبت به برخی اصول مسلم دینی قرار داده‌اند.

در همین راستا در روزهای گذشته در خطی مشترک توسط رسانه‌های بیگانه و مراکز فعال اسلام ستیز در خارج از کشور، کمپینی در فیسبوک تشکیل شده که در آن از زنان و دختران ایرانی خواسته شده تا عکس‌های بی‌حجاب خود در اماکن عمومی، خیابان‌ها و دیگر مکان‌ها به این صفحه فیسبوکی بفرستند و اینگونه به مبارزه با جمهوری اسلامی‌بپردازند.

در یکی از عکسهایی که اخیرا در این صفحه منتشر شده، نه تنها پروژه ترویج بی‌حجابی و حیازدایی از جامعه را در دستور کار قرار داده، بلکه با توهینی آشکار به یکی از مراجع عظام تقلید، عمق ماهیت ضددینی این جریان را نیز به نمایش گذاشته است.

این کمپین فیسبوکی که توسط مصی (مسیح) علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین اداره می‌شود، به طور غیرمعمولی مورد استقبال برخی از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، رادیو فردا، صدای آمریکا، دویچه وله و … و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک تایمز و … قرار گرفته است.

10264688_866111943402901_2502525767960758827_n

گرداننده این صفحه در زمان حضور در ایران، از یادداشت‌نویسان ثابت روزنامه اعتماد ملی متعلق به مهدی کروبی بود. وی روز گذشته نیز با حضور در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» که توسط بهاییان ساکن انگلستان اداره می‌شود، اعلام کرد با این کار مبارزه جدیدی علیه جمهوری اسلامی‌را توسط زنان «غیر سیاسی» کلید زده و مبارزه با نظام را نمی‌شود فقط از طریق مطالبات سیاسی جنبش سبز پیش برد بلکه باید با کشف حجاب و اقدامات مشابه، زنان غیرسیاسی را نیز به کمک سبزها به میدان آورد.

مصی (مسیح) علی‌نژاد که پس از فتنه سال ۸۸ و به دنبال آن فرار از ایران به رسانه‌های ضدانقلاب پیوسته و مسئولیت پروژه بررسی وضعیت زندانیان سیاسی و امنیتی و همچنین افراد اعدامی‌را داشته، گویا پس از فروکش کردن آتش فتنه ۸۸ در ماموریتی جدید مسئولیت انجام پروژه ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی در بین زنان و دختران ایرانی را برعهده گرفته است.

امپراتوری دروغ/

Share