در نشست صمیمانه شهردار با فرماندهان نيروي انتظامي گیلان

تقدیر شهردار رشت از عملکرد مناسب پلیس در نوروز ۹۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت در دیداری صمیمانه از فرماندهان نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی تقدیر نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت در دیداری صمیمانه از  فرماندهان نیروی انتظامی و  راهنمایی رانندگی تقدیر نمود .

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این دیدار به رسالت خطیر زحمت کشان نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اشاره نمود و گفت : با وجود شما عزیزان ، مردمان ما با امنیت و آرامش در شهر گام بر می دارند و پویایی و سلامت جامعه به همت سبز پوشان نیروی انتظامی و تلاشگران راهنمایی و رانندگی رقم می خورد.
شهردار رشت تجلیل از فعالان این عرصه را ضروری دانست و افزود : هر گونه تلاشی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد ، اجر و منزلتی دارد که با هیچ زبانی نمی توان آن را وصف نمود.

eennt3

شهردار رشت در ادامه افزود : تلاش وافرتان در باران و برف بر کسی پوشیده نیست و قطعاًحضور پر رنگ شما در تمامی عرصه ها برای همگان مشهود می باشد تا این باور نهادینه گردد که پویایی در شهر با همراهی همه ارگان ها حاصل خواهد گردید.

وی گفت : قطعا عملکرد مثبت مدیریت شهری با رضایت مردم بازخورد مطلوبی خواهد داشت و اگر این مهم تحقق نیابد نمی توانیم اعتماد دوسویه را حفظ نماییم.
خلیلی گفت : در نوروز ۹۳ ، مسافرین زیادی به شهر رشت سفر نموده اند و این بر حجم بالای کار نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی افزوده است اما همه ما ناظر بودیم که پلیس با اهتمام ویژه و مساعی بسیار در جهت روان سازی ترافیک و ایجاد آرامش در شهر اقدام و با ایجاد نظم عمومی فضای مطلوبتری برای مسافرین ایجاد نمود که امید است این مهم زمینه احیای صنعت گردشگری و ماندگاری مسافرین در شهر رشت را سبب گردد.
شهردار رشت در ادامه خطاب به سرهنگ امینی فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان گیلان که به درجه بازنشستگی نائل گردیدند گفت : تجربه شما برای نسل های آِینده بسایر حائز اهمیت است ، ما نیز باید از تجارب پیشکسوتانی همانند شما نهایت بهره را ببریم.

سرهنگ امینی نیز در این نشست گفت : سعی نمودن همیشه در مسیر قانون حرکت نمایم ولی در کنار رعایت قانون ، مشکلات مردم را نیز حل نمایم. اصلاحات هندسی در چند سال اخیر از اقدامات خوب و بی سابقه بود ، در مباحث ترافیکی نیز فعالیت های گسترده ای انجام پذیرفت.

eennt2وی افزود : اگر امسال کاهش کشته شدگان را داشتیم به همت تصمیمات خوبی بود که در کارگروه ترافیکی شهرداری رشت اخذ گردید که جا دارد از تمامی آنان نهایت تشکر را داشته باشم.
سرهنگ شعبانی نیز در این نشست گفت : پلیس نماینده قانون و حکومت است ، پلیس امروز باید همسو و حرفه گرا باشد ، تعامل سازنده در پیشبرد کارها بسیار اثر گذار می باشد.
در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات پلیس تقدیر به عمل آمد.

 eennteennt1

Share