تفریح ملی پوشان فوتبال در وین + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اردوی تدارکاتی خود در کشور اتریش، با تصمیم کادرفنی امروز را به استراحت پرداختند. بر همین اساس شاگردان کارلوس کروش امروز به وین رفته و به گشت و گذار مشغول شدند. بازدید از اماکن دیدنی وین از برنامه‌های تیم ملی در این برنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اردوی تدارکاتی خود در کشور اتریش، با تصمیم کادرفنی امروز را به استراحت پرداختند.

بر همین اساس شاگردان کارلوس کروش امروز به وین رفته و به گشت و گذار مشغول شدند. بازدید از اماکن دیدنی وین از برنامه‌های تیم ملی در این برنامه تفریحی بود.

*با اضافه شدن اشکان دژاگه به ملی‌پوشان فوتبال ایران در اتریش، جمع بازیکنان تیم ملی به ۲۷ بازیکن رسید و فردا با اضافه شدن مسعود شجاعی به جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران، ترکیب ۲۸ نفره تیم ملی فردا کامل می‌شود.

 *با کامل شدن ترکیب تیم ملی مجدداً تمرینات پرفشار ملی‌پوشان در اتریش آغاز شده و طبق نظر کادرفنی بازیکنان باید دو نوبت تمرین سنگین را در هر روز پشت سر بگذارند.

*بعد از تمرین نوبت صبح فردای تیم ملی، کمپ ملی‌پوشان تغییر کرده و کاروان تیم ملی ایران راهی شهر اشتیگرلز باخ خواهند شد. تیم ملی در این شهر دو دیدار با تیم‌های ملی مونته‌نگرو و آنگولا برگزار خواهد کرد.

 *تیم ملی از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه آینده به وقت ایران با مونته‌نگرو دیدار خواهد کرد. این دیدار در ورزشگاه هارتبرگ برگزار می‌شود و نکته قابل توجه اینکه از کمپ تمرینی تیم ملی تا ورزشگاه حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود.

 *هیچ بازیکن مصدومی در ترکیب تیم ملی حضور ندارد و بازیکنانی که دچار مصدومیت جزئی می‌شوند، با صلاحدید کادرفنی به استراحت می‌پردازند تا دوباره شرایط تمرینی را پیدا کنند.
index1112 in112dex
/جام جم

Share