تصاویری از نورپردازی میادین اصلی شهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات شهری شهرداری رشت از ادامه عملیات نورپردازی میادین اصلی شهر رشت خبر داد. مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت : در آستانه نوروز ۹۳ نسبت به انجام نورپردازی میادین اصلی شهر اقدام نمودیم و به دلیل استقبال گسترده شهروندان و مسافرین نسبت به تداوم این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات شهری شهرداری رشت از ادامه عملیات نورپردازی میادین اصلی شهر رشت خبر داد.

مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت : در آستانه نوروز ۹۳ نسبت به انجام نورپردازی میادین اصلی شهر اقدام نمودیم و به دلیل استقبال گسترده شهروندان و مسافرین نسبت به تداوم این اقدام ، اهتمام ویژه خواهیم داشت.

وی افزود : از آنجاییکه ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ایجاد طراوت و شادابی در شهر نیازمند حرکت همگانی می باشد و در این میان نورپردازی مناسب می تواند یکی از عوامل جذابیت و سرزندگی در شهر و یا ایجاد آرامش در فضاهای شهری باشد.
معاون خدمات شهری تصریح کرد : میادین مادر – گلایل- تربیت- معلم چهار راه استادسرا- امام حسین – حشمت – فرهنگ- پاسداران- صیقلان- پل عراق- دفاع مقدس- سبزه میدان- نیروی دریایی- فلکه روبروی پمپ بنزین خطیبی استخر- جلوی علوم پایه میدان منظریه- میدان سیادتی جنب شهربازی از جمله میادینی هستند که نورپردازی شده اند و برای سایر میادین نیز نورپردازی انجام خواهد پذیرفت تا شهری زیبا برای شهروندان به ارمغان آورده و ارتقای سیمای بصری آنان را موجب گردیم.
nnnnno1 nnnnno2 nnnno3 nnnno4 nnnno5

Share