تروریست نیجریه ای: به دستور الله دختران مردم را می فروشم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،روز دوشنبه رهبر گروه افراط گرای “بوکوحرام” که نام اسلام و اسلامگرایی را به ناروا به یدک می کشد با انتشار یک نوار ویدئویی مسئولیت ربایش ۲۰۰ دختر دانش آموز ربوده شده نیجریه ای را بر عهده گرفت و گفت : آنها را در بازار خواهد فروخت. خبر زمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،روز دوشنبه رهبر گروه افراط گرای “بوکوحرام” که نام اسلام و اسلامگرایی را به ناروا به یدک می کشد با انتشار یک نوار ویدئویی مسئولیت ربایش ۲۰۰ دختر دانش آموز ربوده شده نیجریه ای را بر عهده گرفت و گفت : آنها را در بازار خواهد فروخت.

350220_797خبر زمانی بیشتر متاثر کننده و ناراحت کننده تر است که “ابوبکر شکائو” رهبر این گروه تروریستی و تندرو در جای جای سخنان خود به ” الله ” استناد کرد و اقدامات زشت و شنیع خود را به دستور الله خواند.

این رهبر گروه تندرو در نوارو یدئویی با اشاره به اینکه: الله اجازه فروش این دختران را به او داده گفت: دخترها نباید درس بخوانند و باید ازدواج کنند.

گروه بوکوحرام همانند گروه مشابه خود یعنی طالبان مخالف درس آموزی و تحصیل دختران و زنان است. گروه طالبان نیز سال گذشته به شقیقه یک دختر ۱۴ ساله پاکستانی به دلیل اینکه ازحق تحصیل زنان و دختران دفاع می کرد شلیک کرد و ” ملاله یوسف زی” دختر پاکستانی که دیگر تبدیل به نماد زنان مسلمان و در عین حال اجتماعی و مدرن شده است، در بیمارستانی در انگلیس مداوا شد و به زندگی بازگشت.

متاسفانه با دیدن این جنایت ها و کارهای زشتی که به دست عده ای افراطی و متعصب و به نام اسلام در گوشه گوشه دنیا صورت می گیرد ولی مغایر با روح اسلام راستین است ، باید گفت دشمن اصلی و واقعی اسلام و مسلمانان همین جهل و تعصبات است.

این گروه های متعصب و تکفیری و تندرو وهن اسلام و مسلمانان هستند و اسلام را به گونه ای جلوه می دهند که شاید صد دشمن نتواند در جهت تخریب همانند اینها عمل کند.

به راستی یک شنونده یا بیننده ناآگاه که شناخت درست و دقیقی از اسلام ندارد وقتی از کانال تلویزیون حرف های امثال رهبر بوکرحرام را می شنود چه حسی نسبت به اسلام و مسلمانان پیدا می کند؟

چرا ما همواره نیمه تبلیغات منفی برخی رسانه های مغرض کشورهای غربی را نسبت به اسلام و مسلمانان می بینیم اما به این مساله کمتر توجه داریم که گروه هایی چون القاعده، طالبان، بوکوحرام و… چه بر سر اسلام و مسلمانان می آورند؟

آیا گروگان گرفتن دختران نوجوان مردم و اعلام فروش آنها در بازار و اعلام اینکه این امر دستور خداست! بردن آبروی اسلام و مسلمانان نیست؟

آیا نباید علمای اسلامی و مسلمانان وارد عمل شوند و این قبیل اقدامات زشت را که وهن اسلام و مسلمانان است، محکوم کنند؟ و از این جماعت نادان و ماقبل مدنیت بپرسند در کجای اسلام تحصیل زنان منع شده است؟ آیا به دینی که پیامبر آن امر به تحصیل علم برای همه حتی نزد کافر و حتی با مهاجرت به دورترین نقطه دنیا کرده است، این قبیل وصله ها می چسبد؟

جوامع اسلامی اگر به فکر آبروی اسلام و مسلمانان هستند باید قاطعانه و با یک صدای بلند این قبیل اقدامات زشت و غیر انسانی را محکوم کنند و از آن برائت جویند و اعلام کنند چهره رحمانی دین اسلام این گونه نیست و این گروه های جاهل و متعصب نماد اسلام نیستند.

این واجب ترین کار در برهه کنونی است تا شاید صدای اکثریت مسلمانان همراه با صدای این رهبر گروه تروریستی که خود را نماد اسلام می داند و به نام ” الله” سخن می گوید ، در کنار غریو اعتراض همه ملت های اسلامی به این قبیل اقدامات زشت گم شود.

آبروی اسلام و مسلمانان واقعا در خطر است.

عصر ایران/

Share