در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان مطرح شد:

تاکید ویژه معاون عمرانی استاندار بررفع موانع پیش روی مسکن مهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امور عمرانی استانداری گیلان با بیان ضرورت ساماندهی فضاهای سبز و آسفالت مساکن مهر استان خاطر نشان نمود: شهرداریها باید در اتمام هر چه سریعتر تعهداتشان نسبت به پروژه های مسکن مهر در استان و علی الخصوص مسکن مهر رشت اقدام نمایند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، مهندس شعبانپور در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان که در محل اداره کل راه و شهرسازی گیلان ترتیب یافت با اشاره به این که مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان باید موانع و مسائل پیش روی مساکن مهر استان را شناسایی کرده و جهت گره گشایی آنان اقدامات لازم را در نظر داشته باشند افزود: مساکن مهر پروژه هایی هستند که در سالهای اخیر شروع شده است و باید مسئIMG_2567ولین ذی ربط در جهت اتمام این پروژه ها هماهنگی های لازم را انجام دهند.
معاون امور عمرانی استانداری گیلان در ادامه با بیان ضرورت ساماندهی فضاهای سبز و آسفالت مساکن مهر استان خاطر نشان نمود: شهرداریها باید در اتمام هر چه سریعتر تعهداتشان نسبت به پروژه های مسکن مهر در استان و علی الخصوص مسکن مهر رشت اقدام نمایند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی مساکن مهر استان گفت: از ۱۴۸۸۵ واحد مسکن مهر ۹۹ ساله کل استان گیلان ۴۳۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد و تعداد ۱۲۵۰۴ واحد از پروژه های سه جانبه مسکن مهر ، تعداد ۵۴۸ واحد با ۷۲ درصد پیشرفت تا پایان سال آماده تحویل خواهد بود .

مهندس خاوری ادامه داد: از ۹۲۹۵ واحد پروژههای تعاونی مسکن مهر رشت ، تعداد ۲۸۷۰ واحد تحویل داده شده و ۲۸۵ واحد مسکن مهر در خردادماه سالجاری و تعداد ۱۵۲۰ واحد نیز قابل تحویل در شهریور ماه امسال می باشد .
وی ۲۰۸۰ واحد باقی مانده مسکن مهر رشت را به تناوب تا پایان سال قابل تحویل دانست .

وی همچنین با اشاره به میزان پیشرفت پروژه های سه جانبه مسکن مهر رشت افزود: تعداد کل این پروژه ۳۲۷۷ واحد است که از این تعداد ۸۶۳ واحد در خردادماه و ۱۴۹۴ واحد در شهریور سالجاری و همچنین ۱۰۲۰ واحد نیز به تناوب تاپایان سال تحویل مردم شریف گیلان خواهیم شد .
گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی ذی ربط درIMG_2559 استان به ارائه گزارش از روند فعالیت های خود پرداختند.

Share