در تذکر شفاهی:

تامینی:هیات رئیسه پیگیر نتیجه تذکرات نمایندگان باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از هیات رئیسه خواست که بیش از گذشته پیگیر نتیجه تذکرات نمایندگان باشد. حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به هیات رئیسه مجلس گفت: در بسیاری از موارد ما نتیجه تذکرات را نمی‌بینیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از هیات رئیسه خواست که بیش از گذشته پیگیر نتیجه تذکرات نمایندگان باشد.

tamini12حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به هیات رئیسه مجلس گفت: در بسیاری از موارد ما نتیجه تذکرات را نمی‌بینیم در صورتی که این وظیفه برعهده هیات رئیسه بوده و باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت که نمایندگان فشار بسیاری را به دوش دارند از این رو هیات رئیسه می‌تواند با پیگیری تذکرات تا حصول نتیجه به نمایندگان یاری رساند.

وی افزود: اگر هیات رئیسه خواستار انتخاب برای دور بعد نیز هستند باید توجه بیشتری به مشکلات نمایندگان و پیگیری تذکرات داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: همچنین مشکلی که باید به آن تاکید کنم باقی ماندن وضعیت نامطلوب راه آهن و شانه خاکی های استان گیلان است. که از وزارت راه و شهرسازی خواستار حل آن هستم.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: همچنین میزان نارضایتی از دانشگاه پیام نور کشور بسیار بوده و از وزیر علوم خواستار رسیدگی به این موضوع هستم./خانه ملت
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

Share