بی‌کیفیت‌ترین خودروی بازار ایران معرفی شد + عکس

در جدیدترین رده‌بندی کیفی، خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ باز هم به عنوان بی‌کیفیت‌ترین سواری تولید داخل شناخته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اخیرا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال را منتشر کرد. در این جدول خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با ۸۵ […]

در جدیدترین رده‌بندی کیفی، خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ باز هم به عنوان بی‌کیفیت‌ترین سواری تولید داخل شناخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اخیرا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال را منتشر کرد.

در این جدول خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با ۸۵ نمره منفی همچنان در قعر (انتهای) رده‌بندی کیفی قرار دارد. در رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در اسفند ماه سال گذشته نیز این خودرو به عنوان بی‌کیفیت‌ترین سواری داخلی شناخته شده بود.

ام‌وی‌ام ۱۱۰ در تمام زیر بخش‌ها به جز چهار بخش دارای نمره منفی بوده است. میزان نمره منفی این خودرو در زیر بخش‌های تزیینات، بدنه و رنگ بیشتر از سایر سواری‌های تولیدی در فروردین ماه امسال بوده است.

قطعات این خودرو از کشور چین وارد شده و در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو دارای حجم موتور ۱۱۰۰ سی‌سی بوده و با میانگین قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

74kz_18343142

Share