شهردار رشت در نشست اعضای شورا

به هر میزان که تذکر دارید بفرمایید تا ایرادها اصلاح شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در مقابل تذکرات اعضای شورای این شهر گفت: تمام تذکرات اعضای شورای شهر رشت را می‌پذیرم زیرا در راستای برطرف شدن مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در مقابل تذکرات اعضای شورای این شهر گفت: تمام تذکرات اعضای شورای شهر رشت را می‌پذیرم زیرا در راستای برطرف شدن مشکلات مردم است.
محمدابراهیم خلیلی عصر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی این شهر به برخی سئوالات و تذکرات این اعضا پاسخ گفت.

khalili-raوی در توضیح پرداخت اضافه‌کاری‌های شهرداری اظهار کرد: پرداخت اضافه‌کاری به صورت ثابت در شهرداری انجام می‌شد و امسال باید بحث پرداخت‌ها ساماندهی شود.

شهردار رشت با بیان اینکه میانگین اضافه‌کاری را ۱۱۰ ساعت در شهرداری در نظر گرفتیم، تصریح کرد: این امر به منظور اصلاح ساختار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با این اصلاح کسانی که بیشتر کار می‌کنند بیشتر اضافه‌کاری می‌گیرند و هر ماه این ساختار تغییر پیدا می‌کند.

خلیلی با اشاره به اینکه در شهرداری تعریف قانونی برای اضافه‌کاری نیست، یادآور شد: پرداخت اضافه‌کاری در شهرداری باید تعریف مشخصی داشته باشد و به همین دلیل این روند مورد اعتراض برخی‌ها قرار گرفته است.

وی پرداخت اضافه‌کاری در شهرداری رشت را در مراحل اصلاح ساختار عنوان کرد و افزود: شهرداری برای انجام کارها نیازمند برنامه‌ریزی است و باید از توانمندی‌هایی برخوردار باشد.

شهردار رشت این نهاد را نیازمند درآمدهای پایدار دانست و گفت: اگر چه رشد درآمدهای شهرداری نسبت به سه‌ماه گذشته خوب بوده اما هنوز راضی‌کننده نیست و به همین منظور در صدور پروانه ساخت و ساز روند سختگیرانه‌ای داریم.

وی بهترین اقدام اصولی برای شهرداری رشت را ایجاد درآمدهای پایدار خواند و یادآور شد: ۲۰۰ هزار ملک در اختیار شهرداری رشت است که باید اطلاعات و داده‌ها در این زمینه بیشتر شود.

خلیلی، سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت را ضروری دانست و گفت: باید سرعت عملیات‌های عمرانی افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس برنامه، پیمانکار فعالیت خود را به خوبی پیش می‌برد و قراردادها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده و با پیمانکار ۵۰ درصد به صورت نقد کار می‌کنیم.

شهردار رشت لحاظ کردن شب‌کاری برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های عمرانی را از جمله برنامه‌های خود ذکر کرد و متذکر شد: شهرداری رشت به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد و به همین دلیل شب‌کاری را در قرارداد نگنجانده بودیم اما اکنون می‌خواهیم برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های عمرانی شب‌کاری را لحاظ کنیم.

وی با اشاره به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: تذکرات در راستای برطرف شدن مشکلات مردم بوده و اقدامی خیرخواهانه است.

خلیلی خطاب به اعضای شورای شهر رشت یادآور شد: به هر میزان که تذکر دارید بفرمایید تا ایرادها اصلاح شود زیرا باید برای برطرف شدن مشکلات مردم گام برداریم./فارس

Share