برگزاری همایش همای رحمت و جشن فرشتگان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت میلاد امام علی (ع) وروز پدر ، ایتام تحت پوشش کمیته امداد گیلان در قالب برگزاری همایش همای رحمت و جشن فرشتگان در رشت میزبان نیکوکاران وحامیان خود شدند. به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ، این همایش که برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت میلاد امام علی (ع) وروز پدر ، ایتام تحت پوشش کمیته امداد گیلان در قالب برگزاری همایش همای رحمت و جشن فرشتگان در رشت میزبان نیکوکاران وحامیان خود شدند.

DSC_3600به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ، این همایش که برای نخستین بار در استان با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی گیلان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، شهردار رشت ، نیکوکاران گیلان و با حضور هنرمندان کشوری برگزار شد مدیرکل کمیته امداد گیلان در میان جشن فرشتگان( تولد ۳۵ یتیم ) بیان کرد: حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران استان نخبه پرور بوده است.
حسین علی محمدی افزود: همایش بزرگ همای رحمت با محوریت تبیین عملکرد اکرام در پشتیبانی حسی و عاطفی فرزندان ایتام،ترویج فرهنگ یتیم نوازی در سیره علوی، ایجاد شادابی و نشاط ایتام با حضور حامیان و قدردانی ایتام از پدران معنویشان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود شش هزار یتیم توسط ۲۵ هزار حامی در گیلان حمایت می شوند تصریح کرد: مردم نیکوکار گیلان در سال گذشته بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال به ایتام تحت پوشش کمیته امداد این استان مساعدت کرده اند.

علی محمدی با قدردانی از همه نیکوکاران ادامه داد: اگر مردم همیشه و در هر کجا یاریگر و حاضر در صحنه باشند ،گره گشا هستند و مردم نیکوکار گیلان با حمایت از ایتام و نیازمندان ثابت کرده اند که همواره در جهت خدمت به محرومان گام برداشته و برمی دارند.

در ادامه این مراسم ، خلیلی شهردار رشت و حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هریک از خدمات کمیته امداد به ایتام و نیازمندان قدردانی کردند و هرکدام با بیان ابیات و آیه های قرآن کریم نیکوکاران را مورد تجلیل قرار دادند.

در پایان این مراسم به ۱۳۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد گیلان هدایایی اهداء شد و شهردار رشت نیز با اهداء کارت هدیه از ۳۵ یتیم نخبه تحت حمایت این نهاد تجلیل به عمل آورد.
DSC00563s3

Share