برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام علی (ع) رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) (حاج مجتهد) واقع در خیابان شریعتی برگزار می کند. تلاوت موضوعی و تبیین آیات ولایت در قرآن […]

mahfel.oCبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) (حاج مجتهد) واقع در خیابان شریعتی برگزار می کند.

تلاوت موضوعی و تبیین آیات ولایت در قرآن کریم توسط قاریان قرآن حاج محمد چولابی و رضا عدلی مژدهی و اجرای گروه تواشیح آل عبا از برنامه های این محفل نورانی خواهد بود.

این آیین معنوی که با هدف ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی در جامعه اسلامی ایران و نهادینه شدن فرهنگ مقدس قرآن برگزار خواهد شد ، پیش از این در مساجد صادقیه، مسجد قدس(میدان فرهنگ)، مسجد امام حسین(ع) (شهرک صبا)، مسجد صاحب الزمان(عج)(سیاه اسطلخ) ، مسجد هاشمی و مسجد امام جعفر صادق (ع) از سوی این سازمان برگزار شده بود.

Share