به منظور تجلیل از مهربانی بی‌دریغ معلمان

برگزاری جشن باغبان مهربان در فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان اقدام به برگزاری جشن باغبان مهربان به منظور تجلیل از مهربانی بی‌دریغ معلمان و زحمات شایسته‌ی فرهنگیان منطقه، در فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان اقدام به برگزاری جشن باغبان مهربان به منظور تجلیل از مهربانی بی‌دریغ معلمان و زحمات شایسته‌ی فرهنگیان منطقه، در فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی نمود.

Baghban-Mehrabanحجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه شهرستان بندر انزلی در این مراسم با قدردانی از اقدام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: همه ما مدیون هدایتهای معلمین هستیم.

وی با بیان اینکه معلمین جامعه را از جهل و نادانی به نور و علم هدایت می کنند اضافه نمود: همه مخلوقات عالم از خیرات معلمین بهره مند می شوند.

امام جمعه شهرستان بندر انزلی با اعلام اینکه معلم نیازی به آب و نان ندارد چراکه نان معرفت بر سفره نسل های آینده ارائه می کند تأکید نمود: مقام معلم به حدی رفیع است که خداوند، پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) از آنها تجلیل کردند، در نتیجه زبان ما از تبیین شأنیت معلمین قاصر است.

حجت الاسلام سید داود موسوی خود را نیز شاگرد کوچک معلمین اعلام کرد و گفت: مسئولین باید شرایطی را بوجود آورند که معلمین جز دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان نداشته باشند.

حسین احمدی دارانی مدیر گردشگری و قائم مقام معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، گسترش همکاریهای سازمان با فرهنگیان منطقه و استان را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم اعلام و افزود: نظام آموزش و پرورش در تحقق برنامه های دانش بنیان منطقه آزاد انزلی نقش بسزایی داشته و توسعه سطح آموزش در روستاهای محدوده این منطقه از برنامه های این سازمان می باشد.

قرائت اشعاری از سوی استاد سید اکبر میرجعفری از مولفان کتب‌ درسی، چهره‌ ملی ادبیات و معلم فرهیخته گیلانی و ارائه خاطرات سالهای تدریس و شعرخوانی از سوی تعدادی از معلمان و فرهنگیان محدوده این منطقه بهمراه اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

در پایان این مراسم که معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، روسای آموزش پرورش شهرهای خشکبیجار، انزلی، خمام، معلمان، فرهنگیان و مدیران مدارس محدوده منطقه حضور داشتند، باغبانان مهربان علم و دانش از سوی این سازمان مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

Share