دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام باید با رویکرد نوآورانه برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر ارائه رویکرد نوآورانه در برنامه ریزی های سالگرد ارتحال حضرت امام تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر ارائه رویکرد نوآورانه در برنامه ریزی های سالگرد ارتحال حضرت امام تأکید کرد.
یونس رنجکش در جلسه هماهنگی کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) استان گیلان افزود:باید تلاش شود تا با برنامه محور کردن نشست کمیته های تخصصی برگزاری بزرگداشت ارتحال حضرت امام بتوانیم در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ خرداد مراسم ranjkeshباشکوهی نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم.
دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان خاطر نشان کرد در سال های قبلبرنامه ریزی های مشخصی وجود داشته که هر ساله با همان شیوه ها اجرای و برنامه پیش رفته است و شکل کلی برنامه ها مشخص است اما آنچه اکنون باید بیشتر به آن توجه شود نوآوری و خلاقیت در برنامه ریزی هاست و انتظار می رود امسال هم برنامه های جدیدی در حوزه های اطلاع رسانی و خدمات رسانی ارائه تا بتوانیم کار زیباتری را به صورت نوآورانه انجام داده و این مراسمها را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم.
وی گفت جایگاه حضرت امام و منزلت ایشان نزد همگان شناخته شده است و وظیفه ای که ما به عنوان دستگاه حاکمیتی بر عهده داریم فراهم آوردن بسترهای مناسب برای حضور مردم علاقمند و دوستدار حضرت امام (ره) برای سوگواری و بزرگداشت نام و یاد ایشان در این ایام است.
وی تاکید کرد:امام متعلق به هیچ جریان و گروه خاصی نیست و در برنامه ریزی ها آنچه مهم است تبیین جایگاه،منزلت،شخصیت و اندیشه های حضرت امام(ره) و حرکتی که بعنوان تاثیرگذارترین رویداد قرن توانست جغرافیای سیاسی منطقه و دنیا را تغییر دهد، می باشد.
وی اذعان داشت همه امکانات برای این اهداف باید با برنامه ریزی فراهم، تا مردم از آن استفاده کنند.
رنجکش با تأکید بر نقش دستگاههای فرهنگی و تبلیغی استان یادآور شد:این سازمان ها باید با استفاده از نخبگان فرهنگی و هنری در طراحی تبلیغات محیطی مناسب و همچنین برگزاری مراسم های سوگواری از خلاقیت های هنری هنرمندان بهره مند شوند.
وی ادامه داد: رسانه ها در این میان نقش بسیار مهمی دارند و می بایست با بازخوانی دیدگاههای حضرت امام (ره) و همچنین نظرات شخصیت های جهانی درخصوص آن حضرت،نقش پویاتری در معرفی اندیشه های حضرت امام(ره) به جامعه به ویژه نسل جوان در شرایط امروز داشته باشند.

 

Share