برای کسانی که پیامک یارانه دریافت نکردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: متقاضیان یارانه‌ای که پیامکی دریافت نکردند ، نیازی به مراجعه حضوری در ستاد ندارند، چرا که با اعلام آن، علت عدم ارسال پیامک بررسی می‌شود. وحید صدوقی، با اشاره به اینکه منظور از اعلام به ستاد هدفمندی یارانه‌ها برای افرادی که پیامک تاییدیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: متقاضیان یارانه‌ای که پیامکی دریافت نکردند ، نیازی به مراجعه حضوری در ستاد ندارند، چرا که با اعلام آن، علت عدم ارسال پیامک بررسی می‌شود.

yaran
وحید صدوقی، با اشاره به اینکه منظور از اعلام به ستاد هدفمندی یارانه‌ها برای افرادی که پیامک تاییدیه ثبت نام نکرده‌اند، اطلاع از بررسی مشکل عدم ارسال پیامک است گفت: تاکنون عدم ارسال پیامک از جانب شهروندان منعکس نشده و اعلام تعدادی از افراد به ستاد هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند مشکل اصلی را مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه ستاد هدفمندی یارانه‌ها این مشکل را می‌یابد، تصریح کرد: علت عدم ارسال پیامک دلایل مختلفی از جمله سیستم ارسالی برنامه ریزی شده به شرکت پیمانکار ارسال پیامک، سرویس ارتباطات سیار و یا پر بودن حافظه دریافت پیامک ثبت‌‌نام کننده و … باشد.

صدوقی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل عدم ارسال پیامک ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها نیز همچنان بررسی و حل می ‌شود.

/باشگاه خبرنگاران

Share