استاندار گیلان در مراسم جشن ارتباطات

حضور پررنگ بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی هدف دولت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی با بیان اینکه برای ایجاد سرمایه پایدار نیاز به بخش خصوصی داریم خاطرنشان کرد:در ماه های اخیر به دنبال حضور پر رنگ بخش خصوصی در پروژه های عمرانی استان هستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت هفته ارتباطات به روان شهدای ارتباطات و رسانه که در دوران ۸ سال دفاع مقدس همواره در صف اول خبر قرار داشتند درود فرستاد.
نجفی-najafiنماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در ۷ ماه حضور من در گیلان شاهد حضور مسئولان مخابرات در صحنه بوده ام افزود:این عزیزان در دو بحران سیل و برف گیلان حضور پر رنگ و قدرتمندی داشته اند و خود من در چندین مورد شاهد این حضور بودم.
دکتر محمد علی نجفی به خاطره ای از اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت:در آن دوران از آنجایی که مشکل ارتباط وجود داشت ,آذوقه و امکانات مردم اشکورات هر ۵ ماه یکبار ارسال میشد اما باتوجه پیشرفت مخابرات در همین بحران برف اخیر شاهد بودم که مادری در نیمه های شب تماس گرفت و گفت:آیا استانداری از حال مردم اشکورات خبر دارد و می داند که انها ۳ روز است در برف گرفتارند! و فارغ از گفتگوی رد و بدل شده شما زیبایی برقراری این ارتباط تلفنی را می بینید.

استاندار گیلان با بیان اینکه به برکت حضور شرکت مخابرات چنین ارتباطاتی برقرار شده است خاطرنشان کرد:از برادر عزیزم مهندس خضردوست و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات و همه ی همکاران این شرکت کمال تشکر را دارم.
نماینده عالی دولت در گیلان حضور مدیران سایر دستگاه ها در جشن مخابرات را نشان دهنده ی ارتباط خوب و همراهی سایر دستگاه ها با این شرکت دانشت.
نجفی با بیان اینکه انسان یک موجود اجتماعی است و بنابراین داشتن ارتباطات با دیگران جزو اصول اولیه انسانیت است خاطرنشان کرد:در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و امروزه هر ملتی که از تکنولوژی و ارتباطات شبکه ای قوی تری برخوردار باشد در دنیا قدرتمندتر است و این امر نشان دهنده ی این است که ایران باید حضور قدرتمندتری در این زمینه داشته باشد.
نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه افزود:این روز فرصت خوبی است تا هر آن چیزی که اتفاق افتاده است را بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه داشته باشیم و امروز ارتباطاتی موفق است که هوشمندانه و آگاهانه باشد
دکتر نجفی با بیان اینکه سیاست پردازی ها باید باتوجه به توسعه ارتباطات صورت پذیرد اظهار داشت:امروز برای ان چیزی که در آینده می خواهیم بدان برسیم باید چشم اندازی روشن داشته باشیم.
najafi2858
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروزه ارتباطات ما نمی تواند در قالب پرده آویزان کردن صورت بگیرد خاطرنشان کرد:مخابرات چیزی فراتر از سیم و تلفن و نماد ارتباطات است.در دهه های اخیر با رشد فناوری تغییرات شگرفی در زندگی بشر ایجاد شده است و پیشرفت بسیاری از کشورها به دلیل استفاده خردمندانه از فناوری بوده است.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه ضرورت توسعه دولت الکترونیک بر همگان روشن است اظهار داشت:اگر به دنبال کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف وقت مردم هستیم باید در جهت دولت الکترونیک گام برداریم.
استاندار گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا همه بدون محدودیت در صحنه حضور داشته باشند افزود:کسانیکه با کم بینی و حسد و خودبینی و همچنین اندیشه های بخشی و جناحی جلوی ارتباطات را می گیرد به بشریت خدمت نمی کنند.
دکتر نجفی با بیان اینکه برای ایجاد سرمایه پایدار نیاز به بخش خصوصی داریم خاطرنشان کرد:در ماه های اخیر به دنبال حضور پر رنگ بخش خصوصی در پروژه های عمرانی استان هستم.و حضور پر رنگ بخش خصوصی در بخش های اجرایی استان از اهداف دولت تدبیر و امید است.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا دکتر نجفی در پایان با اشاره به پشتیبانی و حمایت های وزیر ارتباطات بیان کرد:به امید خداوند سهم گیلان در ماه های آینده قابل توجه خواهد بود و شاهد تحولات بزرگی در این زمنیه خواهیم بود و مخابرات گیلان جزو استان های برتر کشور خواهد شد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مرکز NOCبا حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
IMG_2982

 

Share