مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان خبر داد

بدهی های داماش گیلان از اموال مه آفرید خسروی پرداخت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی احمدی سراوانی با اشاره به بدهی های باشگاه و طلب بازیکنان گفت: شاید این تصور برای اسپانسرها باشد که با ورود به داماش با حجم بزرگی از بدهی ها مواجه هستند اما اینطور نیست و آقای عابدینی نامه ای را به قوه قضائیه نوشته اند که تمامی بدهی های بازیکنان از موجودی های مه آفرید خسروی پرداخت شود، بنابراین اسپانسرها در این خصوص نگران نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی احمدی سراوانی مدیررسانه ای باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: سقوط داماش اتفاق تلخی بود که همه ما و مردم عزیز را ناراحت کرد اما می شد کاری کرد که این تیم نیفتد.

axe6095

وی افزود: در چند ماه گذشته جلساتی برگزار شد که در یکی از جلسات آقای عابدینی از مسئولان حاضر در جلسه درخواست کردند تا در ازای چک شخصی شان، یک میلیارد به ایشان قرض بدهند و حاضرین هم قبول کردند و می گفتند که این در بضاعت استان هست.

مدیر رسانه ای داماش گیلان، گفت:  اگر آن موقع این پول داده می شد، بسیاری از مشکلات بعد از شاید اصلا بوجود نمی آمد و تیم نجات پیدا می کرد، متاسفانه این پول داده نشد و کار به آنجایی رسید که گفته شد اگر ما این مبلغ را بدهیم ناهار آقای عابدینی از این پول داده می شود!

احمدی سراوانی با اشاره به مصاحبه های اخیر امیر عابدینی، ذخاطرنشان کرد: در اواخر حضور داماش در لیگ برتر صحبت های بسیاری مبنی بر این بود که مسئولان اسپانسرهایی را دارند و آقای عابدینی هم کناره گیری کردند و گفتند که هیچ سمتی را در تیم ندارند.

وی تصریح کرد: عابدینی حتی تهدید کردند که تیم را به تهران منتقل می کند تا دوستان اگر اسپانسری را می شناسند که بتواند تیم را در اختیار بگیرد، جلو بیایند.

مدیر رسانه ای داماش گیلان گفت: در زمانی که ما احتیاج به آرامش داشتیم دائم صحبت از این بود که اسپانسرهایی وجود ندارند اما الان سه هفته از سقوط تیم گذشته و هیچکدام از کسانی که حرف از اسپانسر می زدند، جلو نیامدند.

احمدی سراوانی اظهار کرد: من در همین برنامه اعلام می کنم اگر دوستان نامه ای را بدهند و اسپانسری را معرفی کنند، از مسئولان قضایی مجوزهای لازم را اخذ می کنیم که بتوانند تیم را به مدت ۵ سال در اختیار بگیرند.

وی با اشاره به  بدهی های باشگاه و طلب بازیکنان گفت: شاید این تصور برای اسپانسرها باشد که با ورود به داماش با حجم بزرگی از بدهی ها مواجه هستند اما اینطور نیست و آقای عابدینی نامه ای را به قوه قضائیه نوشته اند که تمامی بدهی های بازیکنان از موجودی های مه آفرید خسروی پرداخت شود، بنابراین اسپانسرها در این خصوص نگران نباشند.

مدیر رسانه ای داماش گیلان  خاطرنشان کرد: در لیگ یک با توجه به بضاعت استان گیلان می توان با سه میلیارد تومان تیم را به لیگ برتر آورد.

احمدی سراوانی در خصوص بحث انتقال باشگاه به تهران گفت: بحث انتقال باشگاه به تهران مطرح شد بود نه بحث انتقال تیم و باشگاه داماش ایرانیان در تهران ثبت شده بود و تیم فوتبالش در رشت به فعالیت می پردازد.

وی  با بیان اینکه دو لیست از بازیکنان منتشر خواهد شد، تصریح کرد: سعی می کنیم تا آخر هفته دو لیست بازیکنان آزاد و مورد نیاز را اعلام کنیم.

مدیر رسانه ای داماش گیلان افزود: بازیکنان آزاد می توانند به امور مالی باشگاه مراجعه کنند و با دریافت نامه هایشان به تهران بروند و در لیست دیگر نیز بازیکنانی که مورد نظر ما هستند را اعلام می کنیم.

تسنیم/

Share