باهنر: نمایندگان بگذارند وزرا به کارشان برسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعدد حضور وزرای دولت یازدهم برای پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف وزرا پاسخ گویی است و البته نماینده ها نباید سخت بگیرند ، و بگذارند وزرا به کارشان برسند. محمدرضا باهنر این مطلب را روز جمعه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعدد حضور وزرای دولت یازدهم برای پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف وزرا پاسخ گویی است و البته نماینده ها نباید سخت بگیرند ، و بگذارند وزرا به کارشان برسند.
محمدرضا باهنر این مطلب را روز جمعه در حاشیه مجمع عمومی حزب اسلامی ایران زمین در جمع خبرنگاران بیان کرد و گفت: ارتباط ما با دولت باید قوی باشد.

bahonarنایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت باید ارتباطات قوی داشته باشد، تاکید کرد: نماینده ها هم نباید سخت بگیرند و بگذارند وزرا به کارشان برسند.

وی ضمن بیان این که تعامل لازم باید موجود باشد، گفت: وزرا نباید زود ناراحت شوند و نماینده ها هم سختگیری نکنند تا انشاءالله تعامل خوبی صورت گیرد.

باهنر درباره مناظره تیم هسته ای سابق و مذاکره کنندگان فعلی که از درخواست های برخی از نمایندگان بوده است، گفت: من مسوول آن نیستم و چیزی در این مورد نمی دانم.

نماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درباره مسیر وحدت و ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر گفت: این موضوع همیشه وجود دارد و مسیر لازم را طی می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار هفته گذشته برخی از اصولگرایان با رییس جمهوری، شما نیز حضور داشته اید یا خیر، گفت: بنده همه جا حضور دارم.

باهنر درباره نامزدشدنش برای هیات رییسه مجلس نیز اظهار داشت: بنده هم خواهم بود ولی تصور نمی کنم تغییر معناداری در هیات رییسه پدید آید.

چهارمین مجمع عمومی حزب اسلامی ایران زمین به دبیر کلی سیدابوالقاسم رئوفیان صبح روز ۲۶ اردیبهشت ماه در مجتمع دریای نور برگزار شد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از سخنرانان این برنامه هستند.

در این مجمع اعضای شورای مرکزی برای دوره یکساله انتخاب خواهند شد./ایرنا

Share