پیش از ظهر امروز

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از پروژه های بیمارستانی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر ومدیرعامل سازمان مجری سازمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی کشور از پروژه های نیمه تمام بیمارستانی گیلان بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی آنها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر ومدیرعامل سازمان مجری سازمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی کشور از پروژه های نیمه تمام بیمارستانی گیلان بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی آنها تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه پیش از ظهر امروز با alizadeهدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت تالش ،رضوانشهر وآستارابازدیدکردند.
در این بازدید مهندس علیزاده مدیر عامل سازمان مجری سازمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی کشور از پیشرفت ۵۶ درصدی بیمارستان تالش خبر داد وگفت : این پروژه با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع در سه طبقه درحال احداث است.
وی افزود: این بیمارستان شامل بخش های مختلف درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، زایمان، بستری زنان و زایمان، بخش جراحی، بستری کودکان، استریل مرکزی، ccu و lcu، بستری جراحی، بستری زنان و مردان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درادامه بازدید از مراحل اجرایی احداث بیمارستان رضوانشهر، از تکمیل آن تا پایان سال جاری خبر دادو گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تأمین اعتبارات لازم ، روند اجرایی آن شدت خواهد گرفت.
وی افزود: این بیمارستان با زیربنای ۳۶۴۰ مترمربع در سه طبقه ودر زمینی به مساحت ۹۵۰۰ متر مربع احداث شده است و۲۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.
مهندس علیزاده در ادامه ،بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی آستارا را مورد بازدید قرار داد وگفت: بیمارستان آستارا یکی از ضروری ترین نیازهای منطقه است ودر حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتا دهه مبارک فجر ساختمان آن تکمیل وبه بهره برداری می رسد.
وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۵۰۰ مترمربع در ۴ طبقه احداث شده است که از بخش های مختلف درمانی برخوردار است.
وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
مهندس علیزاده در این بازدید یک روزه از تمامی بخش های پروژه در حال احداث بیمارستان تالش رضوانشهر وآستارا به ویژه سازه اصلی ، تأسیسات بهداشتی ، دیوار کشی ساختمان اصلی و زیربنای تأسیسات برق و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز دیدن و بر تسریع در اجرای این پروژه به عنوان ضروری ترین نیازهای منطقه تأکید کرد.
گفتنی است در این بازدید ، مهندس خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان و جمعی دیگر از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند .

Share