بازدید سرزده سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از موسسات غیردولتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به صورت سرزده از سه موسسه مردم نهاد استان گیلان بازدید کرد. در این بازدید که سه تن از اعضای هیات نظارت بر تشکلهای غیر دولتی نیز حضور داشتند چگونگی فعالیت این تشکلهای مورد بررسی قرار گرفت.  سرپرست اداره کل امور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به صورت سرزده از سه موسسه مردم نهاد استان گیلان بازدید کرد.
در این بازدید که سه تن از اعضای هیات نظارت بر تشکلهای غیر دولتی نیز حضور داشتند چگونگی فعالیت این تشکلهای مورد بررسی قرار گرفت.
ranjkesh سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ضمن تقدیر و تلاش موسسات غیر دولتی در ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی این بازدید را در راستای اهداف نظارتی این مجموعه عنوان کرد.
وی یاد آور شد: نظارت بر عملکرد ها کار مچ گیری نیست بلکه هدایت فعالیت ها براساس برنامه های تعریف شده است.
به گفته وی تلاش داریم بر اساس وظیفه ذاتی این اداره کل که نظارت و هدایت موسسات غیر دولتی و ایجاد بسترهای است ،بهتر برای فعالیت آنها به زمینه های بهتر و مطلوب خدمات آنها را فراهم سازیم.
رنجکش با اشاره به اینکه موسسات و سازمانهای مردم نهاد بازوان همراه و مکمل دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم هستند، خواستار تعامل بیشتر بین این موسسات و دستگاههای اجرایی شد.
وی تاکید کرد باید از ظرفیت تشکلهای مردم نهاد استفاده کرد و این استفاده باید برنامه محور باشد تا توان ها بهتر شناسایی و سازماندهی شوند.
وی گفت: استان گیلان از ظرفیت های بالایی در حوزه فعالیت های مردم نهاد دارد و تلاش ما بر این است تا بر اساس اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید از این ظرفیت ها استفاده بهتر شود .
وی خواستار مشارکت سازمانهای مردم نهاد در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و ارائه خدمات به جامعه شد.
موسسه خیریه شفای گیلان ،جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست و موسسه یاران سبز موعود از جمله سازمانهای مردم نهادی بودند که اعضای هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد گیلان از آنها بازدید و از نزدیک با روند کاری و مشکلات و توانمندی های آنها آشنا شدند.

Share