بازدید دو تن از نمایندگان گیلان از صداوسیمای مرکز گیلان+تصاویر

اختصاصی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۷۴ سال است که از تولدش می گذرد و در این عمر نه چندان کوتاهش با چند نسل از مردم ایران همراه بوده است. چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹، پایتخت‌نشینان صدایی تازه را تجربه کردند، صدایی که از ساختمان بی‌سیم تهران به گوششان می‌رسید؛ وقتی که رادیو ملی ایران آغاز به کار […]

اختصاصی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۷۴ سال است که از تولدش می گذرد و در این عمر نه چندان کوتاهش با چند نسل از مردم ایران همراه بوده است.

چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹، پایتخت‌نشینان صدایی تازه را تجربه کردند، صدایی که از ساختمان بی‌سیم تهران به گوششان می‌رسید؛ وقتی که رادیو ملی ایران آغاز به کار کرد.
در دهه های ۲۰ و ۳۰ خورشیدی، تا پیش از راه‌اندازی شبکه های تلویزیونی، رادیو یکه‌تاز عرصه رسانه‌های جمعی ایران بود، اما پس از آن هم به دلیل همیشه در دسترس بودن و سهل بودن استفاده از آن در هر شرایطی، هیچ گاه به حاشیه رانده نشد.
به مناسبت ۷۴ سالگی رادیو غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه  و نماینده مردم شریف شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی  و همچنین ناصر عاشوری عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی  از  مرکز صداوسیمای استان گیلان حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف صداو سیمای مرکز گیلان ،این روز را به پرسنل زحمتکش رادیو تبریک گفتند.

seda-namayande seda-namayande (1) seda-namayande (2) seda-namayande (3) seda-namayande (4) seda-namayande (5) seda-namayande (6) seda-namayande (7) seda-namayande (8) seda-namayande (9)

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share