تیتر رسانه های بین المللی

بازتاب خارجی هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اظهارات فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص اهداف این نیرو برای انهدام ناوگان دریایی آمریکا و توان سپاه برای انجام این کار در ۵۰ ثانیه با بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اظهارات فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص اهداف این نیرو برای انهدام ناوگان دریایی آمریکا و توان سپاه برای انجام این کار در ۵۰ ثانیه با بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی همراه بود.نیروی دریایی سپاه

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون صبح روز چهارشنبه در واکنش به سخنان روز گذشته فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: این موضوع حقیقت ندارد و ایران تنها میتواند در عرض ۵۰ ثانیه ماکت ناوهای دریایی ما را منهدم کند.

خبرگزاری فاکس نیوز در گزارشی در این باره، با تیتر «فرمانده ایرانی گفت که ناوهای آمریکایی اهداف جنگی ایران هستند» نوشت: فرمانده سپاه قدرتمند پاسداران ایران روز سه شنبه هشدار داد که ایران ناوهای هواپیما بر آمریکا در خلیج فارس را هدف قرار خواهد داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز با اشاره به سخنان فرمانده سپاه نیروی دریایی در این باره نوشت: فرماندهان نظامی ایران بر این باور هستند که جنگ آینده دریایی و هوایی خواهد بود. تهران نیز در حال به روز رسانی ناوگان و سیستم موشکی و دفاع هوایی است.

آسوشیتدپرس در ادامه به سخنان سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس اشاره کرده و می نویسد: هر آنچه که ایران امیدوار است در خصوص ماکت ها انجام دهد کمترین تاثیری بر عملیات نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نخواهد داشت.

این خبرگزاری در این باره می نویسد: این اظهار نظر از سوی فرمانده ایرانی در تقابل با رویکرد های جدید حسن روحانی رئیس جمهور میانه رو ایران در قبال غرب است.

سایت شبکه خبری سی.بی.اس نیوز نیز در این باره نوشت: این اظهارات از سوی کسی بیان می شود که که فرماندهی نیروهای دریایی در ایران را برعهده دارد./نامه

 

Share