معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان

ایجاد اشتغال برای جوانان یک وظیفه شرعی و ملی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور در همایش شورای شهرستان صومعه سرا کسب تجربه را دشوار دانست و اظهار کرد: می‌توان تجربه را مانند قرص و داروی فشرده در اختیار دیگران قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور در همایش شورای  شهرستان صومعه سرا کسب تجربه را دشوار دانست و اظهار کرد: می‌توان تجربه را مانند قرص و داروی فشرده در اختیار دیگران قرار داد.

Ahmadipoorوی با اشاره به روز خلیج فارس گفت: خلیج فارس یک نماد ملی و نشانه امنیت کشور است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با تبریک میلاد امام باقر (ع) و روز کارگر افزود: تمام مسئولان به گونه‌ای کارگر هستند.

وی با بیان اینکه در ۳۵ سال گذشته اقدام‌های فراوانی در کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: گاهی در برخی مواقع کوتاهی‌های صورت گرفته اما اقدام‌های انجام شده قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست.

احمدی‌پور به بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در ابتدای راه قرار دارد و شرایط کنونی کشور حداقل‌هایی است که باید به آن می‌رسید.

وی تدبیر و امید را دو مقوله مهم برای هر جامعه عنوان کرد و ادامه داد: اگر در هر جامعه‌ای تدبیر و امید از بین برود آن جامعه اثربخشی خود را از دست می‌دهد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه هر شهرستان می‌تواند به عنوان یک دولت کوچک باشد، تصریح کرد: باید با موقعیت‌سنجی امکانات شهرستان شناسایی شود در غیر این صورت نمی‌توان در انجام کارها موفق بود.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ تورم تصریح کرد: رشد تولید بدون اشتغال امکانپذیر نیست و برای پایین آوردن تورم باید اشتغالزایی کرد.

احمدی‌پور دلیل بالا رفتن آمار بیکاری در دولت جدید را حذف کردن تعداد دانشجویان و سربازان از آمار شاغلان دانست.

وی توسعه بخش غیر دولتی و کوچک شدن دولت را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: باید به بخش‌خصوصی اعتماد و راه را برای سرمایه‌گذاری این افراد هموار کرد.

این مسئول با بیان اینکه صومعه‌سرا در کنار تالاب یکی از بزرگ‌ترین مراکز کشاورزی است افزود: صومعه‌سرا موقعیت خوبی دارد که باید از آن استفاده شود.

وی درباره نامگذاری تالاب انزلی با توجه به اینکه بیشترین بخش آن در صومعه‌سرا است، اظهار کرد: وقتی تالاب نمی‌تواند برای شهرستان درآمدزا باشد و ایجاد اشتغال کند نامگذاری آن چه تفاوتی می‌کند.

احمدی‌پور با اشاره به استفاده از فرصت‌ها خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای برطرف شدن مشکلات وجود ندارد و باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به صنایع کوچک بها داده شود بیان کرد: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و برای اشتغالزایی تنها به دنبال صنایع بزرگ نبود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان دلیل بالا رفتن سن ازدواج جوانان را بیکاری عنوان کرد و متذکر شد: ایجاد اشتغال برای جوانان یک وظیفه شرعی و ملی است./فارس

Share