انفجار مهیب در محدوده دروازه رشت قزوین +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انفجار و آتش‌سوزی مهیبی مرکز شهر قزوین را فراگرفت و منجر به بسته شدن خیابان‌های اطراف شد. این آتش‌سوزی که در محدوده دروازه رشت قزوین رخ داد، موجب شده تا دود شدیدی شهر را فراگرفته و خیابان‌های منتهی به محل آتش‌سوزی تا شعاع دو کیلومتری بسته باشد. با تلاش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انفجار و آتش‌سوزی مهیبی مرکز شهر قزوین را فراگرفت و منجر به بسته شدن خیابان‌های اطراف شد.
این آتش‌سوزی که در محدوده دروازه رشت قزوین رخ داد، موجب شده تا دود شدیدی شهر را فراگرفته و خیابان‌های منتهی به محل آتش‌سوزی تا شعاع دو کیلومتری بسته باشد.

با تلاش نیروهای آتش‌نشانی قزوین و پیگیری مسئولان این استان، آتش‌سوزی بزرگ در این استان در محل انبار بزرگ روغن حد فاصل دروازه رشت و دوراهی همدان، مهار شد.

منوچهر حبیبی، معاون عمرانی استاندار قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آتش به همت مأموران آتش‌نشانی قزوین، الوند، اقبالیه و محمدیه مهار شد.

وی اضافه کرد: برخلاف اخبار منتشره درخصوص کشته و مجروح شدن هموطنان قزوینی، تاکنون هیچ‌گونه کشته و زخمی از این حادثه گزارش نشده است.
SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC
در پی وقوع آتش‌سوزی  شهر قزوین که در محل دو راهی همدان و دروازه رشت رخ داد مخزن ۱۸ هزار لیتری روغن در آستانه انفجار قرار گرفته بود که وقوع این حادثه ‌فاجعه‌ای بزرگ را به دنبال میداشت./فارس

Share