واكنش ها همچنان ادامه دارد

اندر حکایات یک عزل و نصب پر ماجرا در تعاون و رفاه اجتماعی رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چند روز گذشته در پی تغییر و تحولات در مدیریت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت، رسانه های خبری سعی در به چالش کشیدن عزل و نصب های آنی نمودند تا بدین طریق با این ناهنجاری مدیریتی مقابله نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ساحل نیوز, چند روز گذشته در پی تغییر و تحولات در مدیریت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت، رسانه های خبری سعی در به چالش کشیدن عزل و نصب های آنی نمودند تا بدین طریق با این ناهنجاری مدیریتی مقابله نمایند.

guilanدر رسانه ها و مطبوعات گیلان از مسئولان ارشد استانی خواسته شد تا برای تنویر افکار عمومی و رفع سوء تعبیرها پاسخی قانع کننده برای انتصابات این چنینی که بصورت غافلگیر کننده و بدون اعلام قبلی صورت میگیرد، داده شود.
در این بین پایگاه خبری دیارمیرزا چند روز بعد از عزل سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت، در گزارشی با عنوان “حواشی یک انتخاب توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان” با مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان مصاحبه کرد که جناب آقای مسئول روابط عمومی با تکذیب عدم هماهنگی با مدیران ارشد استانی در خصوص این عزل و نصب ، ادعا نمود که این اتفاق برنامه ریزی شده و با هماهنگی با مدیران بالا دستی بوده است.
حال خبرنگار ساحل نیوز برای بررسی این موضوع سراغ همان مدیران ارشد استانی رفت تا کم و کیف قضیه را زیر ذره بین قرار دهد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشتباه شمردن این اقدام از سوی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان،این عمل را خلاف مقررات دانست و افزود:ایشان به دلیل داشتن عنوان سرپرستی اجازه عزل و نصب در مجموعه خود را ندارد.
دکتر نجفی در خصوص عزل و نصب ها در استان اذعان داشت:با هرگونه تغییرات مدیریتی که در آن کرامت انسانها حفظ نشود و یا بصورت آنی و بدون هماهنگی با مدیران ارشد استانی صورت گیرد برخورد خواهیم نمود.
استاندار گیلان با اشاره به عملکرد نامناسب اداره فوق،از انتصاب فردی دیگر به سمت مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در روزهای آتی خبر داد.
غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص عزل مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت اذعان داشت:متاسفانه این اقدام شتاب زده بدون هماهنگی با مدیران ارشد استانی،فرماندار و نمایندگان شهرستان صورت گرفته و وزیر متبوع با گزارشی که نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم می کنند درصدد رفع این مشکل برمی آید.
وی از وزای دولت تدبیر و امید خواست تا با حساسیت ویژه ای به انتخاب سرپرست برای دستگاه های اجرایی اقدام کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز رعایت اعتدال در عزل و نصب ها را از الزامات مدیریتی دانست و تاکید کرد:مدیران در عملکردهای خود توجه بیشتری نمایند تا به حاشیه سازی ختم نشود.
وی خاطرنشان کرد:بعضی از مدیران به دلیل نداشتن اخلاق حرفه ای،به دنبال کوچکترین اختلافات درون سازمانی حکم عزل همکاران خود را صادر می نمایند که این اقدام شتاب زده باعث ایجاد تنش در اداره یا نهاد مذبور خواهد شد.
اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت نیز عزل و نصب های آنی را اقدامی دور از اخلاق دانست و افزود:رعایت حرمت و شخصیت مسئولان و مدیران بخش ها حتی بعد از عزل نیز باید حفظ گردد.ساحل نیوز

Share