استاندار در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان

امروز به اندیشیدن،صداقت،پاکدستی،تعامل و تحمل یکدیگر محتاجیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شرایط استان بدلیل مشکلات قبل هنوز رضایت بخش نیست، گفت: با این حال برای رسیدن به جایگاه واقعی و ۱۰استان برتر کشور مصمم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شرایط استان بدلیل مشکلات قبل هنوز رضایت بخش نیست، گفت: با این حال برای رسیدن به جایگاه واقعی و ۱۰استان برتر کشور مصمم هستیم.
ˈمحمدعلی نجفیˈ روز جمعه در همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت افزود: اکنون همت بلندی که در دولت تدبیر و امید ایجاد شده و آرامش حاکم بر استان که در سال های اخیر کم نظیر است، فرصتی است که استان را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

najafiوی ادامه داد: بایستی تلاش کرد تا با ظرفیت های کنونی و مجموعه موثر بتوان جایگاه خود را در بخش توسعه کشور به جایگاه واقعی که جزو ۱۰استان برتر کشور است برسانیم.

نجفی، ادامه داد: اکنون بخشی از کارخانه ها در حال تعطیل و غیر تعطیل درآمده اند، و وضعیت اشتغال با اندکی رشد هنوز شایسته جامعه نیست.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود روز معلم را روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی دانست که عشق را جرعه جرعه در جانها جاری می کنند.

وی ادامه داد: معلم اندیشیدن می آموزد ؛ و روز معلم روز قدردانی از کسانی است که با بردباری ،نسل جدید را به رشد تشویق می کنند.

وی تاکید کرد: امروز به تفکر،اندیشیدن،صداقت، پاکدستی ،تعامل و تحمل یکدیگر محتاجیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: وظیفه همه در قبال فرهنگیان سنگین است و تعامل موجود در مجمع نمایندگان و پویایی ایجاد شده در جامعه قابل قدردانی است.

ˈ حسن تامینیˈ افزود: اقدامات خوبی چون گاز رودسر در حال انجام است و این حق گیلان است که به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی اظهار کرد: ایده های خوبی در زمینه های عمرانی،فرهنگی و اجتماعی درحال شکل گیری است و استان رو به پویایی قرار دارد که بایستی این فرصت قدر دانسته شود.

وی تاکید کرد: فرهنگیان طلایه داران این فرهنگ هستند و بایستی تلاش کرد به طور زیرساختی گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، مقامات کشوری و استانی در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت برگزار شد؛ و از معلمان نمونه استان تجلیل شد/ایرنا

Share