افزایش پرواز های مسیر کیش و مشهد به رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان از افزایش پرواز های کیش و مشهد به رشت توسط شرکت هواپیمایی اترک خبر داد. به نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه گیلان، مهندس محمد میرزایی راجعونی ضمن اعلام این خبر گفت: پروازهای مذکورشرکت هواپیمایی اترک روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته از فرودگاه رشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان از افزایش پرواز های کیش و مشهد به رشت توسط شرکت هواپیمایی اترک خبر داد.

forodgah11به نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه گیلان، مهندس محمد میرزایی راجعونی ضمن اعلام این خبر گفت: پروازهای مذکورشرکت هواپیمایی اترک روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد کیش و مشهد اضافه شده است.
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان افزود: این پروازها از ۲۷ اردیبهشت سال جاری از مقصد کیش و مشهد به رشت انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده تا ۱۰ تیرماه امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پرواز کیش به رشت روز شنبه هر هفته به شماره ۱۹۱۲ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه رشت شده و ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه فرودگاه رشت را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.
به گفته مهندس میرزایی، پرواز مشهد به رشت نیز توسط این شرکت روز سه شنبه به شماره ۱۹۱۴ساعت ۱۵ وارد فرودگاه رشت شده و در ساعت ۱۶ فرودگاه رشت را به مقصد کیش ترک خواهد کرد.
گفتنی است هم‌اکنون ۷۹ پرواز از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان و اهواز و مدینه انجام می‌شود که مسیر تهران ۲۵ سورتی،مشهد۲۰،شیراز۴،عسلویه۴،کیش۸،بندرعباس۸،اصفهان۴،اهواز۴ و مسیر مدینه دو سورتی در هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود.

 

Share