با حضور مسئولین استانی

افتتاح نهمین پایگاه انتقال خون استان گیلان در رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار باحضور معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ، فرماندار محترم ، امام جمعه محترم ، ریاست محترم شبکه بهداشت ، اعضای محترم شورای شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات شهرستان رودبار و همچنین مدیر کل محترم انتقال خون استان گیلان، افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار باحضور معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ، فرماندار محترم ، امام جمعه محترم ، ریاست محترم شبکه بهداشت ، اعضای محترم شورای شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات شهرستان رودبار و همچنین مدیر کل محترم انتقال خون استان گیلان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

5f00ff66-85f0-4287-bcc8-5bcc0f83b1f3_20140510_151851در ابتدای این مراسم دکتر علی داودی مدیرکل محترم انتقال خون استان گیلان ، ضمن عرض سلام وخیر مقدم خدمت همه مدعوین محترم، اظهار داشتند : با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و فاصله طولانی مراکز درمانی این شهرستان با نزدیکترین پایگاه انتقال خون در مرکز استان و همچنین به دلیل اینکه شهرستان رودبار در مسیر سفر تعداد بسیار زیادی از هموطنان عزیزمان که استانهای شمالی کشور را برای سفر انتخاب می نمایند قرار دارد ، احداث و راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار از اهمیت بسیار زیادی به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در امر سلامت برای استان و شهرستان رودبار برخوردار می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای جمالی خیر محترم که همکاری بسیار خوبی را جهت ساخت پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار با اداره کل انتقال خون استان گیلان داشته اند، برای ایشان آرزوی سلامتی و سعادت روز افزون از درگاه ایزد منان و توفیق هر چه بیشتر ایشان را در جهت خدمت به محرومان و بیماران نیازمند مسئلت نمودند.

در ادامه مراسم پس از سخنان فرماندار وامام جمعه محترم شهرستان رودبار ، جناب آقای جمالی از حضور همه میهمانان در این مراسم تقدیر وتشکر نمودند.

معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نیز راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار را به مردم این منطقه تبریک و از زحمات آقای جمالی خیر بزرگوار این شهرستان و همچنین مدیر کل و مجموعه اداره کل انتقال خون استان گیلان تقدیر و تشکر نمودند.

مهندس احمدی پور بابیان اینکه راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار برای مردم منطقه بسیار حیاتی بوده و با تمام توان حمایتهای هر چه بیشتر خودمان را برای ارائه خدمات بهتر مطلوبتر در امر سلامت برای مردم این منطقه اعمال خواهیم نمود.

وی اظهار داشت : از همه مدیران و مسئولان استانی تقاضا دارم تا به مسائل حاشیه ای نپرداخته وبرای برطرف نمودن مشکلات مردم در همه امور تمام توان خود را به کار گیرند.

گفتنی است : ساخت پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار با اهدای زمین از طریق فرمانداری این شهرستان به مساحت ۳۷۵ متر مربع در سال ۱۳۸۹ آغاز و درسال ۱۳۹۲ عملیات ساختمانی آن با زیر بنای ۳۸۴ متر مربع تکمیل و پس از تجهیز کامل بخشهای اداری و فنی در تاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۳ با هزینه ای بالغ بر ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵ میلیارد ریال ( که ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۳ میلیارد ریال آن توسط خیرین هزینه گردیده است) با حضور مقامات ومسئولان استانی ومحلی به بهره برداری رسید ،

Share