افتتاح اولین پلاتوی تخصصی تئاتر شهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین پلاتوی تخصصی تئاتر شهر رشت از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خانه فرهنگ و هنر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد. این پلاتو از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه با اجرای نمایش (بن بست طلا) به نویسندگی پرستو آزاد و کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین پلاتوی تخصصی تئاتر شهر رشت از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خانه فرهنگ و هنر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

این پلاتو از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه با اجرای نمایش (بن بست طلا) به نویسندگی پرستو آزاد و کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی به طور رسمی افتتاح و به مکان دائمی برای اجراهای عمومی تئاتر تبدیل خواهد شد.

نمایش بن بست طلا که به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار می گردد، به مدت یازده شب از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود و محمد رسائلی ، مهسا رضاپور و علی رضا رفیق در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

شایان ذکر است ، این پلاتو اولین سالن black box با نور حرفه ای و ظرفیت ۵۰ نفر تماشاگر است که آمادگی اجرای تئاتر های گروه های نمایشی را دارد.

Share