اعطای لقب «کاک» به رئیس جمهور توسط نماینده پاوه و اورامانات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی لقب «کاک» یعنی برادر را به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه اش به رئیس جمهور ایران اعطا کرد. نعمت‌الله منوچهری با تایید این خبر، صبح پنجشنبه در گفتگو با مهر اظهار داشت: به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه‌ام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی لقب «کاک» یعنی برادر را به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه اش به رئیس جمهور ایران اعطا کرد.

دکتر-منوچهری-306x216نعمت‌الله منوچهری با تایید این خبر، صبح پنجشنبه در گفتگو با مهر اظهار داشت: به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه‌ام لقب «کاک»، یعنی برادر را به جناب روحانی اعطا کرده‌ام از این پس نیز در مکاتبات رسمی به رئیس جمهوری از این لقب استفاده می‌کنم.

نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر گفت: مردم اورامانات از زحمات دکتر روحانی و هیات دولت و تمامی دست اندرکارانی که کمک کردند تا مرز شموشی رسمی شود و تردد مسافر آزاد گردد کمال تقدیر و تشکر را اعلام می‌دارند.

منوچهری تاکید کرد: از این پس مسافران می‌توانند برای سفر به اقلیم کردستان عراق از این مرز استفاده کنند.

نماینده پاوه و اورمانات در پایان اظهار داشت: امید است با این برنامه و طرح و ادامه این روند بتوانیم تحول اقتصادی بسیار مناسبی برای منطقه اورامانات به وجود بیاوریم.

Share