پس از بررسي در کمسیون حقوقی

اصلاح قرارداد ۲۰۰ میلیونی شهرداری انزلی با صدا وسیمای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مبلغ ۲۰۰ میلیونی پیشنهادی شهردار بندرانزلی جهت ساخت برنامه مشارکتی با سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان برای تهیه ۹۶ برنامه با موضوع «محوریت شهر انزلی» و «راهکارهای توسعه شهر انزلی» در کمسیون حقوقی – فرهنگی و اجتماعی روز یکشنبه مورخ ۲۵ اسفند بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مبلغ ۲۰۰ میلیونی پیشنهادی شهردار بندرانزلی  جهت ساخت برنامه مشارکتی با سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان برای تهیه ۹۶ برنامه با موضوع «محوریت شهر انزلی» و «راهکارهای توسعه شهر انزلی» در کمسیون حقوقی – فرهنگی و اجتماعی روز یکشنبه مورخ ۲۵ اسفند بررسی شد.

zzz-shahrdari01پس از مطالعه تمام مفاد مندرج در قرارداد و اصلاح اکثر بندها، سرانجام مبلغ فوق از ۲۰۰ میلیون به ۵۰ میلیون در ۵ قسط کاهش پیدا کرد.

پرداخت مبلغ ذکر شده منوط به اجرای تعهدات سازمان صدا و سیمای گیلان خواهد بود و مقرر شد شهرداری انزلی بتواند جهت پوشش بخشی از هزینه های خود در تولید کلیه برنامه ها از اسپانسرهای تبلیغاتی استفاده نماید.

ضمنا مقرر شد سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه ها را در ساعات طلایی و با اعلام قبلی پخش کند و یک نسخه سی دی از برنامه نیز تحویل شهرداری بندر انزلی بدهد.

سازمان صدا و سیما متعهد گردید ۴۵ برنامه تلویزیونی ۱۵ دقیقه ای و ۴۵ برنامه رادیویی و ۶ برنامه میزگرد بصورت زنده با حضور کارشناسان پخش کند./انزلی کلاب

Share