جعفرزاده

استراتژی نمایندگان رشت بر این است که به اختلافات دامن زده نشود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی اختلافات پیش امده بین شورا و شهردار رشت اظهار داشت: استراتژی نمایندگان رشت بر این بوده است که به اختلافات دامن زده نشود. چونکه یکی از بزرگ‌ترین علل عقب ماندگی گیلان وجود همین اختلاف هاست.

jafarاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت درنشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با اصحاب رسانه در خصوص سوالی درمورد  اینکه ایا رشت از مزیت‌های کلانشهر استفاده می‌کند اظهار داشت: رشت اسما کلانشهر است اما قانونا نیست به دستور رئیس جمهور قبل ۴شهر به رشت اضافه شدند تا نهایتا این شهر به کلانشهر تبدیل شود. از نظر ما نمایندگان مردم رشت در مجلس این شهر کلانشهر محسوب می‌شود و رعایت یا عدم رعایت استاندارد به ما مربوط نیست و دولت جدید نیز باید پایبند به تعهدات دولت قبلی باشد
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی اختلافات پیش امده بین شورا و شهردار رشت اظهار داشت: استراتژی نمایندگان رشت بر این بوده است که به اختلافات دامن زده نشود. چونکه یکی از بزرگ‌ترین علل عقب ماندگی گیلان وجود همین اختلاف هاست. البته بنده این مسئله پیش امده را اختلاف نمی‌دانم و همه افراد از جمله خبرنگاران باید کمک کنند تا دوستی‌ها افزایش یابد.
وی در ادامه افزود: فضای استان نسبت به قبل بهتر شده است و استاندار و مجموع مدیران استان شرایط خوبی دارند و اگر هم درجایی ضعفی وجود دارد مجمع نمایندگان گیلان در تلاش است تا بدون هیچگونه تنشی مسئله را حل نماید.
الحمدالله حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه، مجمع فعلی نمایندگان گیلان را یکی از بهترین‌ها دانستند و برای توسعه استان باید سعی شود که اختلافات کاهش یابد و دوستی‌ها نیز افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه برای کمربندی رشت درحد فاصل امام‌زاده هاشم تا خمام اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: دو بخش سنگر و لشت نشا نیز دچار مشکلاتی هستند و مجموعه دوستان نامه‌ای با ۳ امضا به دکتر اخوندی وزیر راه ارسال کرده‌اند تا اعتبارات لازم برای این دو بخش نیز درنظر گرفته شود و از طرفی باید رینگ امام‌زاده هاشم به خمام نیزتکمیل شود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share