استانداری گیلان آمادگی کامل برای پشتیبانی از برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل اموراجتماعی استانداری گیلان از اعلام آمادگی کامل استانداری این استان در پشتیبانی از برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد. یونس رنجکش در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام که با محوریت برنامه این بزرگداشت در مصلی امام خمینی (ره) رشت که در دفتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل اموراجتماعی استانداری گیلان از اعلام آمادگی کامل استانداری این استان در پشتیبانی از برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
139301171335572092473313یونس رنجکش در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام که با محوریت برنامه این بزرگداشت در مصلی امام خمینی (ره) رشت که در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت : با توجه به تاکیدات استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد ارتحال حضرت امام در استان و پیگیری معاون سیاسی استاندار کلیه امکانات و پشتیبانی های لازم در این زمینه برنامه ریزی شده است. وی ادامه داد: تا کنون جلساتی با حضور مسئولان کمیته های مختلف و مسئولان ستاد برگزار شده است و در شهرستانها نیز شاهد برپایی و شکل گیری ستادهای ارتحال حضرت امام نیز بودیم.
به گفته دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان, تاکید بر مردمی بودن مراسم های سوگواری سالگرد ارتحال امام و نقش مساجد در مناطق شهری و روستایی از جمله موضوعاتی است که در برنامه ریزی ها بر روی آنها تمرکز شده است.
یونس رنجکش, نوآوری در برنامه ها و تبیین اندیشه های حضرت امام برای نسل جوان را از ضرورت های برنامه ریزی در این ایام ذکر کرد که می بایست از سوی برگزارکنندگان مراسم ها به آن توجه شود.
وی یادآور شد: هماهنگی در راستای پاسداشت نام و یاد شهید آیت الله احسانبخش نماینده ولی فقیه در استان گیلان و همچنین شهید سید یونس رودباری از شهدای نامی ۱۵ خرداد ۴۲ نیز از دیگر برنامه هایی است که در روزهای ۱۳ و ۱۵ خرداد انجام خواهد شد.
وی گفت: کلیه دستگاههای اجرایی نیز با اعلام برنامه های خود در این ایام برنامه ریزی های مختلفی را در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد حضرت امام انجام داده اند.وی اعزام کاروان پیاده و سواره زائرین حضرت امام را از دیگر برنامه های مهم عنوان کرد که با همکاری سپاه قدس گیلان انجام خواهد گرفت و در این میان برنامه ریزی هایی نیز برای نشان دادن عشق به امام راحل توسط عاشقان آن حضرت انجام گرفته است.
وی خواستار همکاری تمامی دستگاههای اجرایی، جامعه فرهنگی و هنری و اقشار مختلف مردم استان گیلان در برگزاری هر چه باشکوهتر کردن مراسم ایام سوگواری بنیانگذار جمهوری اسلامی شد تا از این طریقبتوان صحنه دیگری از عشق به امام را به نمایش گذاشت.

Share