با حضور جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت

اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی جبهه فرهنگی سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی از نهایی شدن فهرست موسسین این جبهه وارسال آن به وزارت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سخنگوی جبهه فرهنگی سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی از نهایی شدن فهرست موسسین این جبهه وارسال آن به وزارت کشور خبر داد.

13920211000399_PhotoAقدرت الله رحمانی درباره  موسسین قانونی جبهه جانبازان و تفاوت آن با موسسین واقعی این جبهه گفت:موسسین واقعی و اولیه جبهه جانبازان همان۹۲ جانبازی هستند که دراردیبهشت سال گذشته بیانیه اعلام موجودیت جبهه را امضا و منتشرکردند و بعداً هم تعداد امضاها بالغ بر ۱۰۰ نفر شد اما چون هیات موسس رسمی صد و چندنفره مرسوم و متعارف نیست این فهرست ۱۷ نفره  توسط شورای مرکزی موقت که منتخب همان موسسین اولیه هستند تهیه شده و به عنوان هیات  موسس رسمی جبهه، به وزارت کشور اعلام شده است.

دبیرموقت جبهه جانبازان با اشاره به ترکیب فهرست ۱۷نفره اظهارداشت: فهرستی که به وزارت کشور ارسال شده مرکب از ۱۲ عضو شورای منتخب موسسین اولیه به اضافه ۵ تن از جانبازان شاخص و برجسته فرهنگی – سیاسی است که می توانندجریان های شناخته شده جبهه بزرگ انقلاب را نمایندگی کنند.

وی درباره غیبت نام دکترسعید جلیلی در بین اسامی هیات موسسین جبهه جانبازان به رغم این که قبلاً گفته می شد وی در زمره موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی است،اظهار داشت:از آقای دکترجلیلی برای قبول عضویت در هیات موسس دعوت شد و شورای منتخب موسسین اولیه تاکید و اصرارداشتند که ایشان عضویت  را بپذیرند آقای دکتر جلیلی هم از تشکیل جبهه، استقبال و اظهارعلاقه کردند و حتی به دعوت شورای مرکزی جبهه به یکی ازجلسات شورا هم تشریف آوردند تا با حضورشان، حمایت و همراهی و همدلی شان را نشان دهند اما ملاحظاتی برای عضویت رسمی داشتند.

رحمانی درباره زمان و نحوه عضو گیری از میان جانبازان داوطلب عضویت در جبهه جانبازان گفت: فراخوان عضویت و کیفیت پیوستن جانبازان علاقه مند در تهران و شهرستان ها بزودی اعلام خواهدشد و امیدواریم در هفته دفاع مقدس(مهرماه)بتوانیم اولین کنگره سراسری و انتخابات اعضای شورای مرکزی دائمی و دیگر ارکان جبهه  را برگزار کنیم.

دبیر جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در پایان ازبرگزاری نشست رسانه ای هیات موسس این تشکل در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت هم زمان با نخستین سالگرد تاسیس جبهه خبرداد.

به گفته رحمانی، اسامی هیات موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

۱.حسین اسرافیلی

۲.اکبربهرامی

۳.مصطفی پرکره

۴.علیرضا پناهیان

۵.غلامعلی جعفرزاده

۶.داود حیدری

۷.مجتبی رحماندوست

۸.قدرت الله رحمانی

۹.علیرضا زاکانی

۱۰.بهروزساقی

۱۱.حسن سماواتی

۱۲.مجتبی شاکری

۱۳.امیرعقیقی

۱۴.محمداسماعیل کوثری

۱۵.محمدعلی معلی

۱۶.حسین مظفر

۱۷.سیدمهدی هاشمی

منبع:فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share